بهترین مناطق کرج برای خرید زمین

بهترین مناطق کرج برای خرید زمین و ملک در سال 1403

زمانی که بحث سرمایه گذاری در ملک می شود,شما باید بدانید که بهترین مناطق کرج برای خرید زمین یا آپارتمان کدام موارد هستند و از طرفی در هنگام خرید باید به چه مواردی دقت کنیم؟ ما در این مقاله قصد داریم تا محله های مختلف شهر کرج را بررسی کنیم و ببینیم که برای سرمایه گذاری یا حتی زندگی کدام یک بهتر هستند. پس بهتر است تا انتهای مقاله همراهمان باشید و اگر هم سوالی داشتید می توانید همین حالا با کارشناسان هلدینگ بیاتونی تماس حاصل فرمایید.

برای خرید ملک در کرج باید چه مواردی را در نظر داشته باشیم؟

دوستان عزیز توجه داشته باشید که سرمایه گذاری بر ملک کار سختی بوده و نیاز به دانش کافی در این زمینه دارد.برای مثال ممکن است شما این تصور را داشته باشید که هر چقدر در مناطق بهتری خرید انجام دهید,در نتیجه سود شما (بر حسب مقدار سرمایه گذاشته شده) بیشتر خواهد شد که این طرز فکر کاملا اشتباست.به طور کلی برای خرید ملک در شهر کرج یا هر شهر دیگری باید به موارد زیر دقت داشته باشید :

  • چقدر فضا برای پیشرفت و افزایش قیمت منطقه وجود دارد؟
  • ملکی که خریداری می کنید منطقه مسکونی یا تجاریست؟
  • سن بنا
  • ساختمان های اطراف
  • دسترسی به مراکز خرید و تفریحی
  • تعداد طبقات واحد
  • امکانات ساختمان از جمله آسانسور,انباری و پارکینگ
  • وضعیت سند
  • قیمت واحد نسبت به قیمت روز
  • متراژ واحد (واحدهای بزرگ سخت تر فروش می روند)
  • داشتن واحد تجاری در زیر ملک (واحدهای تجاری سهم بیشتری از زمین دارند)

البته این تنها بخشی از مواردی هستند که در هنگام خرید ملک باید در نظر داشته باشید.نکته دیگر هم اینکه سعی کنید به سمت ملک هایی بروید که در حال حاظر در مناطق خوب شهری قرار دارند یا اینکه به زودی قرار هست امکانات زیادی به آن محل اضافه شود.

بهترین مناطق کرج برای خرید ملک

بهترین مناطق شهری کرج برای خرید ملک (زمین و واحد)

خب دوستان بهتر است که در ابتدا با اصلی ترین محله های کرج و البته قیمت های آنها آشنا شویم و ببینیم که کدام یک برای سرمایه گذاری مناسب تر هستند.توجه داشته باشید که این بحث در رابطه با زندگی کردن نیست و اگر به دنبال یک ملک برای خودتان هستید,بهتر است این مقاله را بخوانید که در آن بهترین مناطق کرج برای زندگی را معرفی کرده ایم.

گوهردشت

گوهردشت به عنوان مشهورترین و البته شلوغ ترین نقطه کرج شناخته می شود که تقریبا تمام 13 کوچه غربی و شرقی آن مناسب خرید ملک  سرمایه گذاری هستند.در حال حاظر گوهردشت در طول این چند سال بیشتر از بقیه مناطق رشد داشته و دلیلش هم داشتن خواهان زیاد می باشد که همه ساله به تعداد آنها هم افزوده می شود.به هر حال اگر سرمایه کافی (حداقل 5 میلیارد تومان) دارید و به دنبال یک منطقه عالی برای خرید آپارتمان هستید,پیشنهاد ما گوهردشت است.

از طرفی دسترسی به وسایل نقلیه و مغازه یا حتی مراکز درمانی در گوهردشت بسیار ساده بوده و شما نیاز به هیچ خودرویی برای رفت و آمد هم ندارید.البته بیشتر افراد گوهردشت را به عنوان یک منطقه تجاری می شناسند که درست هم هست. از ابتدای فلکه اول گوهردشت تا فلکه 4 ام که یک پارک هم در انتهای آن قرار دارد پر از مغازه و ساختمان های تجاری می باشد و مناطق مسکونی هم در کوچه های دو طرف قرار دارند. پیشنهاد ما به شمایی که مبلغ زیادی برای خرید آپارتمان ندارید پیشنهاد می کنیم که به سراغ خانه هایی بروید که نیاز به بازسازی دارند و بعد از این کار می توانید تا چند صد میلیون تومان سود کنید.البته اولین قدم برای شروع کار خرید ملک در گوهردشت است که باید قیمت پایینی هم داشته باشد تا شما به سود برسید.

عظیمیه

اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی ملک های تجاری خوش قیمت هستید,پیشنهاد ما عظیمیه کرج است که یکی از پر رفت و آمدترین نقاط شهر هم به حساب می آید.برای مثال حد فاصل میادین طالقانی,مهران و اسبی با داشتن مغازه های لوکس و معمولی مختلف به اولین انتخاب هر کاسبی تبدیل شده است.البته شما می توانید به سراغ خرید آپارتمان در عظیمیه هم بروید که در سال 1403 قیمت ها از متری 60 میلیون تومان شروع می شوند و تا متری چند صد میلیون تومان برای خانه های لوکس هم می رسد!

البته قبل از خرید آپارتمان باید به این مورد توجه داشته باشید که شب های عظیمیه کمی شلوغ بوده (به ویژه اگر نزدیک خیابان اصلی باشد) و ممکن است برای برخی از مردم مناسب نباشد.به هر حال این شما هستید که تصمیم می گیرید با سرمایه خود چه کنید و ما هم در این راه همراهیتان می کنیم.

مهرشهر

مهرشهر را می توانیم به عنوان بهترین منطقه کرج در نظر بگیریم که گران قیمت ملک و املاک ها هم در آنجا قرار دارند.اگر سرمایه زیادی برای خرید زمین و آپارتمان دارید و می خواهید در مدت کوتاهی به سود زیادی هم برسید,بهتر است به مهرشهر فکر کنید.این محل با داشتن محیطی آرام و البته تمیز در کنار کوچه های خلوت یک انتخاب عالی برای سکونت و البته سرمایه گذاری می باشد که در سال 1403 بیشترین سود را در بازار مسکن به خود اختصاص داد.

تنها نکته منفی در رابطه با خرید ملک در مهرشهر این است که شما باید مبلغ زیادی را داشته باشید و نمی توانید با زیر 5 میلیارد تومان یک واحد به نسبت نوساز داشته باشید.اگر هم از لحاظ منابع مشکلی ندارید هم می توانید قطعات کوچک 250 الی 300 متری در این محل تهیه کنید.

جهانشهر

به شخصه جهانشهر را به عنوان محلی برای زندگی در نظر گرفته ام (نویسنده) و به طور قطع می گوییم که اگر به دنبال خرید آپارتمان در کرج هستید,بهتر است نگاهی به جهانشهر داشته باشید.این محل با داشتن مغازه های مختلف و البته راه های پر تردد به عنوان یک مکان عالی برای سرمایه گذاری به حساب می آید که هنوز رشد چندانی نسبت به کیفیت زندگی نداشته! همین می تواند به عنوان یک فرصت برای شما باشد تا با خرید هر نوع ملکی در این منطقه,آینده خودتان را تضمین کنید.

در حال حاظر خانه های جهانشهر از متری 50-60 میلیون تومان قیمت دارند تا موارد لوکس تر.نکته مثبت دیگر در رابطه با جهانشهر این است که شما می توانید واحدهای تجاری و مسکونی کوچک زیر 80 متری به وفور پیدا کنید که فروش راحت تری هم دارند.

باغستان

محله باغستان که به عنوان یکی از قدیمی ترین نقاط کرج هم به حساب می آید,می تواند یک انتخاب عالی برای کسانی باشد که بودجه متوسطی دارند.پیشنهاد ما این است که در باغستان به سراغ ملک های کوچک نوساز بروید که امروزه تعداد آنها بسیار زیاد است.این بخش در چند سال پیش رفت و آمد زیادی نداشته,اما امروزه در ساعات کاری یا حتی شب هم شلوغی خودش را دارد که همین یک امتیاز مثبت به حساب می آید.

برای خرید ملک تجاری در باغستان بهتر است به سراغ بلوار باغستان و موذن بروید که شلوغ ترین مکان ها هستند.البته در سال جدید اجاره های این ناحیه از کرج بسیار بالا رفته و می توان گفت که رشد خوبی داشته.البته به نظر می رسد که با وضع بازار,این رشد ادامه دار باشد.

بهترین مناطق اطراف کرج برای سرمایه گذاری

دوستان عزیز توجه داشته باشید که مناطق اطراف کرج مانند سهیلیه,کردان و چهارباغ بیشتری برای خرید ویلا یا زمین های سند دار مناسب هستند.دلیلش هم این است که اینجور محلات اغلب برای ویلاسازی و توریست به کار می روند و آپارتمان یا تجاری سازی در آنجا چندان عقلانی نیست.البته ما یک مقاله جدا در این رابطه تهیه خواهیم کرد که به زودی در سایت قرار می گیرد.

مطالب مرتبط

پ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره