شهرک الهیه کردان

شهرک الهیه کرج

ما همیشه سعی می کنیم که تمام موارد مرتبط با منطقه مورد نظر را به شما دوستان عزیز بگوییم تا بتوانید با دیدی باز شروع به سرمایه گذاری و خرید ویلا کنید. شهرک الهیه کرج یکی از آن شهرک های قیمت مناسب و البته خوش آب و هوایی می باشد که در کردان کرج قرار دارد و از لحاظ دسترسی هم جزو بهترین ها محسوب می شود.این شهرک به دلیل داشتن امکانات مختلف و البته برند بودن یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری کوتاه مدت می باشد که در ادامه با تمام جوانبش آشنا می شوید. اگر هم سوالی در رابطه با خرید ویلا در کرج دارید,می توانید همین حالا با کارشناسان گروه بیاتونی تماس حاصل فرمایید.

معرفی شهرک الهیه و مسیرها

شهرک الهیه را می توانیم جزو یکی از مناطق کوچک و البته خوش آب و هوای ساوجبلاغ کرج در نظر بگیریم که البته بسیاری از افراد این شهرک ها جزو کمالشهر می دانند.دلیلش هم نزدیکی الهیه به کمالشهر بوده که در تصویر زیر هم مشاهده می کنید.این شهرک به دلیل نزدیک بودن به شهرهای تهران و کرج و دسترسی بسیار ساده ای که دارد,مورد توجه بسیاری از سازندگان بزرگ و کوچک قرار گرفته است.از طرفی اگر به دنبال کسب درامد از طریق اجاره هستید,شهرک الهیه می تواند انتخاب بسیار عالی باشد و شما برای ساخت و ساز و انتقال مصالح ساختمانی هم به هیچ عنوان دچار مشکل نمی شوید.

برای رفتن به این شهرک شما می توانید از طریق اتوبان تهران – کرج شروع به حرکت کنید و سپس خروجی هشتگرد را بروید.برای رسیدن شهرک الهیه بعد از گذشتن از پل حصارک,وارد خیابان شهید بهشتی شده و در سمت چپ می توانید شهرک را مشاهده کنید.فاصله الهیه تا تهران حدود 53.4 کیلومتر می باشد که باتوجه به ترافیک بین 40 الی 60 دقیقه زمان می برد! البته این فاصله از کرج بسیار کمتر بوده و به 17 کیلومتر کاهش پیدا می کند. نکته بسیار جالب در رابطه با این شهرک این است که تعداد ساکنینش بسیار کم بوده و در حال حاظر بین 100 الی 150 نفر در آن زندگی می کنند و به هیچ عنوان هم آلوده و پر صدا نیست.

مزایا و معایب شهرک الهیه

هر منطقه ویلایی و سرمایه گذاری,یک سری مزایا و معایبی دارد که متاسفانه بسیاری از همکاران ما این موارد را به شما نمی گویند.اما بهتر است از همین ابتدا بگوییم که مزایای شهرک الهیه بسیار بیشتر از معایبش می باشد و تقریبا هیچ عیب خاصی ندارد.به هر حال مهمترین مزایای این شهرک عبارتند از :

  • دسترسی بسیار ساده از طریق اتوبان و جاده
  • قیمت مناسب ملک به نسبت جایی که قرار دارد
  • آب و هوای بسیار عالی به دلیل نزدیکی به کردان
  • زمین های سنددار و تفکیک شده به همراه جواز ساخت
  • جمعیت بسیار اندک و بدون ترافیک
  • داشتن ویلاهای لوکس بسیار زیاد

البته شهرک الهیه یک عیب به نسبت بزرگ هم دارد :

  • نزدیکی به کمالشهر که نام این شهرک را تا حدی خراب می کند

آب و هوای شهرک الهیه کرج

یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشیم,آب و هوای منطقه مورد نظر است. چرا که برای فروش یا اجاره ویلای خود شما باید در ابتدا آب و هوا و سپس کیفیت ساخت را به شخص مورد نظر معرفی کنید.برای مثال بسیاری از افراد به دلیل اینکه به دنبال زمین ارزان قیمت هستند,شروع به ساخت و خرید ویلا در مناطق گرم یا خاکی می کنند که ممکن است این کار به ضررشان تمام شود. چرا که هیچکس دوست ندارد که در یک منطقه گرم و غیر سرسبز تفریح کند و آخر هفته خودش را بگذراند.

به هر حال روستای الهیه به دلیل نزدیکی به کردان و سایر مناطق ویلایی,از نظر آب و هوایی چیزی از شهرک های برند کم ندارد و شما می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید ویلا کنید.این شهرک به عنوان یکی از پر آب ترین مناطق کردان و کمالشهر شناخته می شود و شما برای انجام کارهای روزانه به مشکلی بر نخواهید خورد.البته این آب برای پر کردن استخرها هم به کار می رود دیگر نیازی به حفر چاه اضافه ندارید که هزینه به نسبت زیادی هم دارد.

سرمایه گذاری و خرید ویلا در شهرک الهیه

سرمایه گذاری در این شهرک دو حالت مختلف دارد : 1. ساخت ویلا از صفر و فروش به قیمت بالاتر با حاشیه سود بالا 2. اجاره ویلا و کسب دارمد ماهانه . شما باید در ابتدا تصمیم خودتان را بگیرید که روش درامدزایی شما کدام مورد است و بعد به سراغ زمین های مناسب این کار بروید. توجه داشته باشید که اگر به دنبال کسب درامد از اجاره هستید,باید زمین را در یک نقطه قابل دسترس خریداری کنید و از طرفی حتما در ویلای خود استخر و امکانات مختلفی از جمله باربیکیو و آتشکده قرار دهید. با انجام این کارها شما می توانید یک ویلای استخردار 130 متری را حداقل 2 میلیون تومان در روز اجاره دهید که این مبلغ در آ[ر هفته ها دو برابر می شود.

مطالب مرتبط

پ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره