با بزرگ ترین برج های کرج آشنا شوید

شهر کرج به دلیل داشتن مهاجرین بسیار زیاد از سایر شهرها از جمله تهران,امروزه به عنوان یکی از شهرهای در حال پیشرفت ایران تبدیل شده است.همین پیشرفت سریع باعث شده است که سرعت ساخت و ساز در کرج تا حد زیادی بالا برود و برج های بسیار زیادی درش ساخته شود.ما در این مقاله قصد داریم تا بلندترین برج های کرج را بررسی کنیم و ببینیم که هر کدام چه کاربری دارند و آیا برای سرمایه گذاری و کسب درامد مناسب هستند یا خیر.اگر هم سوالی در رابطه با خرید ملک در کرج داشتید می توانید همین حالا با کارشناسان هلدینگ بیاتونی تماس بگیرید.

آیا سرمایه گذاری و خرید ملک در برج کار درستی می باشد؟

به این مورد توجه داشته باشید که برج ها معمولا از بهترین مصالح ساختمانی و سازه ها ایجاد می شوند و می توانند تا چند ده سال بدون مشکل کار کنند.از طرفی اگر این برج در مکان مناسبی قرار داشته باشد و رفت و آمد زیادی در آنجا باشد به نظر می رسد که می توانید یک سرمایه گذاری عالی داشته باشید.برای مثال در کرج برج های بسیار زیادی به عنوان مراکز خرید در حال فعالیت هستند که قیمت مغازه و ملک در آنها روز به روز در حال افزایش است.

البته هزینه خرید ملک در برج های کرج به ویژه مواردی که پاخور خوبی دارند بسیار زیاد بوده و بسیاری از مالکین هم قصد فروش ندارند مگر اینکه با قیمت کمی بیشتر از عرف بازار آنها را خریداری کنید.به هر حال اگر بودجه کافی برای سرمایه گذاری در برج های مسکونی و تجاری را دارید,پیشنهاد می کنیم که حتما این کار را انجام دهید و چه بسا برج مورد نظر تازه ساخت باشد.اما باید به این مورد هم دقت داشته باشید که به هیچ عنوان سمت برج هایی که نروید که در حال حاظر خالی هستند یا پاخور خوبی ندارند! چرا که ممکن است این مشکل تا سال ها بماند و شما هم نتوانید ملکتان را به فروش برسانید.

بلندترین برج های کرج

در حال حاظر برج های زیادی در شهر کرج ساخته شده اند یا در حال ساخت هستند! ما هم در ادامه چند تا از بلندترین مواردی که در حال حاظر تکمیل شده اند را معرفی خواهیم کرد.

برج نیکامل (با ارتفاع 104 متر)

برج نیکامال کرج

نیکامال که در فلکه اول گوهردشت واقع شده است در حال حاظر بلندترین برج کرج به حساب می آید که تمام واحدهایش تجاری و اداری هستند.این برج که در سال 1395 ساخته شد از سرمایه حدود 330 نفر بهره می برد که امروزه تعداد سرمایه گذاران آن تغییرات زیادی داشته است.نیکامال از لحاظ پاخور و ظاهر کلی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و تقریبا در اغلب ساعات روز شلوغ و پر تردد است.همین باعث شده است که قیمت مغازه در این برج تا حد بسیار زیادی بالا برود و از طرفی درامدها هم افزایش پیدا کنند.

برج رونیکا (با ارتفاع 75 متر)

برج رونیکا

برج رونیکا که در فاز 3 مهرشهر کرج واقع شده است,یکی از بزرگ ترین و البته بلندترین مراکز تجاری – اداری کرج به حساب می آید.قیمت واحد در این برج به نسبت بالا بوده و دلیلش هم این است که در یکی از گران ترین مناطق کرج یعنی مهرشهر می باشد.البته به این مورد توجه داشته باشید که میزان رفت و آمد برج رونیکا کمتر از نیکامال بوده و از طرفی هزینه اجاره یا رهن ملک در این برج به نسبت بیشتر است.

برج طالقانی (با ارتفاع 60 متر)

برج طالقانی کرج

سومین برج مرتفع شهر کرج طالقانی می باشد که در محله اصفهانی ها قرار دارد و به طور کلی اداری – تجاری محسوب می شود.این برج از لحاظ پاخور بسیار عالی بوده و همه روزه افراد زیادی برای خرید لباس یا کارهای اداری خود به اینجا مراجعه می کنند.در حال حاظر اطلاع دقیقی از قیمت ملک در این برج نداریم اما به نظر می رسد که قیمتش از برج های نیکامال و رونیکا کمتر است.

برج میلاد (با ارتفاع 55 متر)

برج میلاد کرج

برج میلاد که اغلب با نام بازار موبایل میلاد هم شناخته می شود,جزو بلندترین ساختمان های کرج می باشد که اغلب فروشگاه های آن در زمینه خدمات تعمیر سخت افزار و موبایل و البته فروش گجت فعالیت دارند.بسیاری از ساکنین کرج برای خرید لپ تاپ,تبلت,کامپیوتر و گوشی به این مرکز خرید مراجعه می کنند و از این لحاظ بسیار عالی به نظر می رسد.مورد دیگر هم اینکه این برج تخصصی در زمینه گوشی موبایل فعالیت دارد و شما اگر کارتان را خوبی بلد باشید قطعا می توانید به درامد قابل توجهی برسید.

نتیجه گیری

این هم از بررسی بلندترین برج های کرج در سال 1403 که همگی جزو بزرگ ترین مراکز خرید شهر به حساب می آیند.شما می توانید برای سرمایه گذاری یا اجاره ملک در این برج ها همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان خود استفاده کنید.توجه داشته باشید که برخی از این برج ها قدیمی ساخت هستند و با این حال تا سالیان سال می توانید از آنها استفاده کنید و اینطور نیست که ظاهر یا استقامت خودشان را از دست داده باشند.

مطالب مرتبط

پ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنگ بزنی صاب ملکی!