مناطق ویلایی کرج

بررسی تمام مناطق ویلایی کرج (حومه و داخل)

امروزه با افزایش ساخت و ساز در شهر کرج و روستاهای اطراف بسیاری از افراد به فکر ساخت یا خرید ویلا افتاده اند و به نظر می رسد این نوع سرمایه گذاری در کوتاه مدت بسیار سودده می باشد.دلیلش هم این است که ساخت ویلا به نسبت آپارتمان هزینه و زمان کمتری نیاز دارد و از طرفی شما می توانید با اجاره یا فروش آن به درامد خوبی برسید. اگر به دنبال کسب درامد از طریق اجاره ویلا هستید,باید بگوییم که این کار بسیار راحت می باشد. به هر حال ما در این مقاله قصد داریم تا تمام مناطق ویلایی کرج را بررسی کنیم و ببینیم که هر کدام چه ویژگی ها و قیمت هایی دارند و آیا در سال 1403 سرمایه گذاری در این زمینه کار درستی است یا نه.

آیا ساخت یا خرید ویلا در کرج درست است؟

خیلی از کسانی که در شهرهای دیگر از جمله تهران زندگی می کنند هیچ علاقه ای به سرمایه گذاری در کرج یا روستاهای اطراف ندارند و به نظرشان کرج یک دهات است. اما باید بگوییم که کرج در حال حاظر یکی از رو به رشدترین شهرهای ایران محسوب می شود و به نظر می رسد که برخی از مناطق آن رشد بهتر و سریع تری نسبت به تهران دارند. به همین خاطر اگر بودجه زیادی برای خرید یا ساخت ویلا در تهران ندارید کرج می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

از طرفی فاصله کرج تا تهران چندان زیاد نیست و در اطرافش شهرها و روستاهای زیادی هستند که آب و هوا مناسب و از طرفی دسترسی راحتی دارند. تمام این موارد باعث می شوند که شما بتوانید ویلای مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن اجاره دهید با بفروشید. یکی از مواردی که کمتر مشاور املاکی به آن اشاره می کند این است که ساخت ویلا بدون استخر هزینه زیادی ندارد و از طرفی شما می توانید در روستاهای اطراف کرج زمین هایی با جواز ساخت را با قیمت متری 5 میلیون تومان هم تهیه کنید و این یعنی یک زمین 200 متری حدود 1 میلیارد تومان برایتان هزینه خواهد داشت.

بهترین نقاط ویلایی خارج از کرج (حومه)

در ابتدا می خواهیم مناطقی را بررسی کنیم که در خارج از شهر کرج قرار دارند. نکته مثبت در رابطه با مناطق حومه این است که اغلب مسافرین برای استراحت یا اجاره این مناطق را انتخاب می کنند و از طرفی هزینه خرید ویلا یا ساخت در این مکان ها بسیار کمتر از مراکز شهر می باشد. برای مثال اگر بخواهید یک زمین 200 متری در مرکز شهر کرج خریداری کنید که جواز ساخت هم داشته باشد,قطعا زیر 50 الی 100 میلیون تومان پیدا نخواهید کرد و این یعنی قیمت زمین چیزی در حدود 20 میلیارد تومان خواهد شد که با این مبلغ می توانید 5 ویلا در سهیلیه بخرید یا بسازید! پس در ادامه همراهمان باشید تا با مناطق ویلایی اطراف کرج آشنا شوید.

1. سهیلیه

سهیلیه در حال حاظر بهترین و گران قیمت ترین منطقه ویلایی حومه کرج شناخته می شود که ساخت و سازهای بسیار زیادی درش وجود دارد. توجه داشته باشید که سهیلیه در خود شهرک ها و روستاهای زیادی دارد که هر کدام یک سری مزیت ها دارند.یکی از مشهورترین شهرک های این منطقه شهرک سهیلیه نام دارد که در جاده اصلی سهیلیه بوده و می توانید در مدت 30 دقیقه به آنجا برسید. سهیلیه به دلیل داشتن دسترسی بسیار راحت و امکانات کامل در حال حاظر به انتخاب اول سازندگان ویلا تبدیل شده است و به نظر می رسد تا چند سال آینده بسیاری از زمین های این منطقه از کرج فروخته و ساخته شوند.

به همین خاطر است که همیشه می گوییم تا زمان هست اقدام به خرید ویلا و زمین کنید که بعدها چنین فرصتی به دست نخواهید آورد.به هر حال اگر به دنبال محل با امنیت بالا,جاده های آسفالت شده,امکانات تکمیل و البته ویلاهای لوکس هستید که در مدت زمان کوتاه پیشرفت زیادی هم داشته باشد,پیشنهاد می کنیم که سری به سهیلیه و شهرک های اطرافش بزنید. برای خرید ویلا در سهیلیه می توانید با کارشناسان هلدینگ بیاتونی تماس حاصل فرمایید.

2. چهارباغ

یکی دیگر از نقاط مشهور و برند کرج که بسیاری از ما هم می شناسیم,چهارباغ است که از توابع ساوجبلاغ بوده و در خود شهرک ها و روستاهای زیادی دارد. چهارباغ به نسبت سهیلیه فاصله کمتری از تهران و کرج دارد و از طرفی قیمت ویلا و زمین در این بخش کمتر است. ما چهارباغ را بیشتر به کسانی پیشنهاد می کنیم که بودجه زیادی برای خرید یا ساخت ویلا ندارند و با این حال می خواهند یک ویلای لوکس در نزدیک ترین منطقه به کرج داشته باشند. از طرفی آب و هوای بسیار خوب در کنار خاک حاصل خیز باعث شده است که پوشش گیاهی چهارباغ به یکی از بهترین های استان البرز تبدیل شود و شما حتی در فصل تابستان هم می توانید شاهد هوای خنک و دلچسب باشید.

برای دسترسی به چهارباغ تنها کافیست وارد اتوبان کرج – قزوین شوید و بعد از آن با حدود 20 دقیقه رانندگی به این منطقه از کرج خواهید رسید. به طور معمول و ساعات غیر ترافیک فاصله چهارباغ تا کرج بین 25 ال 35 دقیقه می باشد و همین باعث شده است که بازار اجاره و خرید و فروش ویلا بسیار داغ باشد. چرا که اغلب ما حوصله نداریم که فاصله زیادی را برای رسیدن به مقصد رانندگی کنیم و می خواهیم در کوتاه ترین زمان به یک منطقه آرام و دلنشین برسیم.دوستان عزیز به این مورد توجه داشته باشید که بسیاری از شهرک هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد جزوی از چهارباغ و سهیلیه هستند و اینطور نیست که در یک بخش جدا باشند!

3. تهراندشت

یکی دیگر از مناطق ویلایی کرج که می توانید برای سرمایه گذاری یا تفریح انتخاب کنید تهراندشت کرج است. برای دسترسی به تهراندشت تنها کافیست وارد اتوبان کرج – قزوین شده و بعد از آن با تابلوهای تهراندشت مواجه خواهید شد.تهراندشت دقیقا در پایین کردان شمالی و بعد از کمالشهر قرار دارد و همین نزدیکی به تهران و کرج در کنار امکانات زیاد باعث شده است که خیلی از سازندگان بزرگ تهران و کرج این منطقه را به عنوان نگین استان البرز در نظر بگیرند. البته امروزه نام تهراندشت به بزرگی چهارباغ و سهیلیه نیست اما به نظر می رسد تا چند سال آینده تهراندشت شاهد یک رشد انفجاری باشد و دلیلش هم این است که زمین ها و ویلاهای سهیلیه همگی به فروش می روند و دیگر جایی برای ساخت بیشتر نخواهد بود.

تهراندشت در خود روستاها و شهرک های زیادی دارد که برخی از مهمترین آنها سرخاب,سعید آباد و درخشانیه هستند که امروزه ساخت و سازهای در آنها دیده می شود و شما هم می توانید یکی از این افراد باشد.یکی از مواردی که تقریبا هیچکس به آن اشاره نمی کند این است که برخی از نقاط تهراندشت از لحاظ داشتن امکانات درمانی و رفاهی در وضعیت خوبی قرار ندارند و به همین خاطر باید با دقت بالا اقدام به خرید یا ساخت ویلا کنید. اگر به دنبال درامدزایی از این طریق هستید بهتر است به سراغ شهرک ها و نقاطی بروید که ویلاسازی شده است تا امنیت ملک شما هم تامین باشد و اینطور نباشد که تنها ویلای محل شما باشید!

4. کوهسار

کوهسار را می توانیم بخشی از کردان کرج در نظر بگیریم که در فاصله نزدیک و حدود 25 کیلومتری قرار دارد و به نظر می رسد برای خرید یا ساخت ویلا انتخاب مناسبی است.یکی از مزیت های کوهسار این است که جمعیت زیادی ندارد و از طرفی به نسبت مناطق معرفی شده چندان برند نیست و همین باعث می شود که قیمت ملک در این محل بسیار مناسب باشد. کوهسار کرج از لحاظ آب و هوا یکی از بهترین نقاط استان البرز شناخته می شود و اگر به باران و بوی خاک علاقه دارید باید یکبار به اینجا سر بزنید. با این حرفمان برداشت بد نکند و باید بگوییم که کوهسار همه ساله در حال پیشرفت است و به نظر می رسد تا چند سال آینده هم قیمت بسیاری مناطق ویلایی برند شود و به همین خاطر یک سرمایه گذاری بلند مدت خواهد بود.

اگر به نقشه بالا توجه کنید متوجه خواهید شد که کوهسار دقیقا در قسمت غربی کردان قرار دارد و به همین خاطر از لحاظ داشتن امکانات اولیه آب,برق و گاز تفاوت زیادی با کردان ندارد. همچنین دسترسی به کوهسار کرج بسیار راحت بوده و شما بعد از گذشت از کردان به اینجا خواهید رسید. در حال حاظر قیمت زمین و ویلا در کوهسار از حدود متری 5 میلیون تومان (زمین) و 12 میلیون تومان برای ویلا شروع می شود و شما می توانید با بودجه حدود 2.5 میلیارد تومان یک ویلای نوساز برای خود تهیه کنید.

5. کردان

کردان را می توانیم یکی از گران قیمت ترین و البته بهترین مناطق ویلایی استان البرز یا حتی تهران در نظر بگیریم که ویلاهای بسیار لوکس زیادی دارد. البته این تمام ماجرا نیست و کردان از لحاظ داشتن امکانات رفاهی و مراکز خرید حرف اول را در بین مناطق معرفی شده می زند و به نظر می رسد که فرصت بسیار عالی برای سرمایه گذاری باشد. اگر هم علاقه زیادی به درامد از اجاره ویلا دارید کردان می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به درامد برساند و تنها کافیست ویلا خودتان را در سایت های اجاره ویلا آگهی کنید.

یکی از مواردی که در رابطه با کردان باید بگوییم این است که کردان خود به دو بخش کردان جنوبی و شمالی تقسیم می شود که کردان شمالی از لحاظ داشتن ویلا و امکانات رفاهی بهتر می باشد و از طرفی قیمت بالاتری هم دارد.برای خرید ویلا در کردان بهتر است در ابتدا یک سری به مشاورین املاک این منطقه بزنید یا اینکه همین حالا با گروه بیاتونی تماس بگیرید تا فایل های بسیار خوش قیمت و نوساز را به شما معرفی کنیم.

بهترین نقاط ویلایی داخل کرج

اکنون با مناطق ویلایی اطراف کرج آشنا شده اید بهتر است یک نگاهی هم محله های داخل شهر کرج بیاندازیم که می توانید برای خرید ویلا اقدام کنید.در حال حاظر شهر کرج با رشد جمعیت بسیار بالای خود چندان مناسب خرید ویلا نمی باشد مگر اینکه بودجه زیادی داشته باشید تا بتوانید در محله های مهرشهر,جهانشهر یا عظیمیه خریدتان را انجام دهید. در ادامه مقاله همراهمان باشید تا بیشتر با این مناطق آشنا شوید.

1. مهرشهر

مهرشهر کرج در حال حاظر گران قیمت ترین و البته خوش آب و هواترین محله شناخته می شود که از زمان پهلوی ساختش شروع شده است و امروزه به عنوان منطقه ای لوکس شناخته می شود.قیمت زمین و ویلا در محله مهرشهر از حدود متری 60 میلیون تومان شروع می شود و تا بیش از 200 میلیون تومان به ازای هر متر هم می رسد.برای مثال اگر بخواهید یک ویلای لوکس در خیابان 102 مهرشهر خریداری کنید باید بودجه ای بین 20 الی 30 میلیارد تومان در نظر بگیرید که عدد بزرگی به نظر می رسد. از طرفی در مهرشهر ویلاهای لوکس زیادی وجود دارد که برای خرید آنها می توانید با کارشناسان هلدینگ تماس بگیرید.

یکی از مواردی که باید به آن اشاره کنیم این است که اغلب سازه های مهرشهر ضد زلزله هستند و از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و نیازی به نگرانی در این زمینه نیست.مورد دیگر هم اینکه فروش ملک های بزرگ در مهرشهر کار به نسبت سختی بوده و دلیلش هم قیمت بسیار بالایی ملک بوده و شما باید به دنبال خریداران خاص باشید.

2. جهانشهر

در حال حاظر مناطق زیادی در کرج برای خرید یا ساخت ویلا وجود ندارند و شما باید به دنبال محله هایی باشید که آب و هوای مناسب و از طرفی دسترسی راحتی داشته باشند.جهانشهر هم یکی دیگر از این مناطق می باشد و به نظر می رسد هنوز چندین قطعه زمین درش وجود دارد که می توانید برای ساخت ویلا خریداری کنید. اما نکته مثبت در رابطه با جهانشهر این است که ویلاهای لوکس و معمولی زیادی در خود دارد و قیمت ویلا در این بخش از حدود متری 100 میلیون تومان شروع می شود.

جهانشهر از لحاظ دسترسی و داشتن امکانات رفاهی و درمانی یکی از بهترین ها می باشد و شما به هر نوع مرکز و فروشگاهی در مدت 5 دقیقه خواهید رسید. به هر حال اگر بودجه زیادی دارید و دوست دارید که در یک ملک دربستی زندگی کنید,جهانشهر می تواند انتخاب عالی باشد.

نتیجه گیری

این هم از بررسی کامل تمام مناطق ویلایی کرج و حومه که می تواند برای سرمایه گذاران عزیز مفید باشد. شما دوستان می توانید برای خرید یا ساخت ویلا در تمام مناطق معرفی شده همین حالا با شماره تماس 35888-026 تماس بگیرید تا کارشناسان ما به طور کامل و رایگان شما را راهنمایی کنند.

مطالب مرتبط

پ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره