برج مانگار عظیمیه کرج

همانطور که بسیاری از شما دوستان هم می دانید,کرج یا به طور کلی استان البرز مراکز تفریحی و پاساژهای بسیاری در خود دارد که یک مشهورترین آنها برج ماندگار کرج است.این برج اغلب به دلیل موقعیت بسیار مناسب و البته داشتن فروشگاه های لباس زنانه و مردانه شناخته می شود.برج ماندگار در حال حاظر یکی از خوش قیمت ترین مراکز تجاری عظیمیه کرج محسوب می شود که در طول این چند ساعت پیشرفت بسیاری داشته و توانسته پاخور خوبی به دست بیاورد. ما در این مقاله قرار هست این برج را به طور کامل بررسی کنیم و ببینیم که آیا ارزش سرمایه گذاری دارد یا نه!

برج ماندگار کرج کجاست

کسانی که می خواهند در شهر کرج گشت و گذار کنند و به دنبال یک پاساژ به نسبت لوکس در یک منطقه خوب هستند,برج ماندگار می تواند انتخاب مناسبی برایشان باشد.این مرکز خرید در میدان مهران عظیمیه قرار داشته که شب ها یکی از شلوغ ترین مناطق کرج می باشد.دلیل این شلوغی را هم می توانیم دور دورهای شبانه و البته رستوران های اطراف بدانیم که تا نیمه شب باز هستند و پاتوق جوان های کرجی به حساب می آیند.

به چطور کلی عظیمیه دارای 3 میدان اصلی با نام های طالقانی,مهران و اسبی می باشد که همگی جزو خیابان های شلوغ هستند و ممکن است برای رسیدن به این مرکز خرید کمی در ترافیک باشید.البته این ترافیک به اندازه تهران نبوده و در بیشترین حالت نیم ساعت زمان شما را می گیرد.

آیا برج ماندگار مناسب کاسبی می باشد؟

قطعا بسیاری از افراد با شنیدن نام این مرکز تجاری به دنبال خرید یا اجاره مغازه می روند.بهتر است توجه داشته باشید که اجاره ماهانه مغازه های مرکز از حدود ماهی 12 میلیون تومان شروع می شود و تا چند ده میلیون تومان ادامه دارد.به طور کلی پیشنهاد می کنیم که مغازه های لباس فروشی با قیمت متوسط در این مرکز افتتاح کنید و دلیلش هم این است که اغلب برای خرید لباس وارد می شوند و ممکن است راه اندازی کسب و کارهای دیگر با ریسک بالایی همراه باشد.

البته به دلیل داشتن دید و دسترسی بسیار خوب این برج,مغازه شما پاخور به نسبت خوبی خواهد داشت و تنها باید با نحوه فروش و ارائه محصول آشنا باشید.از طرفی نباید گوگل نام این محل یعنی عظیمیه را بخورید و لباس های بسیار گران قیمت بیارید که نتوانید بفروشید.

خرید مغازه در برج مانگار

در حال حاظر قیمت یک مغازه 42 متری در بهترین نقطه برج مانگار حدود 16 میلیارد تومن ارزش دارد یا به عبارتی متری 380 میلیون تومان! با این قیمت شما متوجه ارزش این ملک خواهید شد و به نظر می رسد که کاسبین این برج درامد به نسبت خوبی دارند که می توانند از پس این اجاره ها و قیمت های سنگین بر بیایند.البته در اطراف همان برج ماندگار (عظیمیه) مراکز خرید بسیار زیادی هستند که برخی از آنها بسیار بهتر از مرکز خرید ماندگار هستند از جمله مهراد مال.

نتیجه گیری

این هم از توضیحات تکمیلی برج ماندگار عظیمیه کرج که امروزه به یکی از بهترین پاساژهای این منطقه تبدیل شده است و روز به روز هم بر قیمت آن افزوده می شود.شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه یا خرید مغازه در این پاساژ همین حالا با کارشناسان گروه بیاتونی تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

پ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره