شهرک افشاریه

شهرک افشاریه

سهیلیه یکی از برندترین مناطق اطراف کرج و تهران برای سرمایه گذاری و خرید ویلا محسوب می شود که خود شهرک ها و مناطق بسیار زیادی دارد.یکی از بهترین شهرک های سهیلیه,شهرک افشاریه می باشد که به دلیل امکانات بسیار زیاد و دسترسی راحتی که دارد مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است.ما قصد داریم تا در این مقاله شهرک افشاریه را از نظر آب و هوا,دسترسی به راه ها,آینده سرمایه گذاری و مزیت هایش بررسی کنیم و ببینیم که آیا انتخاب مناسبی در سال 1403 می باشد یا نه! اگر هم سوالی در این رابطه داشتید,می توانید همین حالا با کارشناسان گروه بیاتونی تماس بگیرید.

معرفی شهرک افشاریه

این شهرک را می توانیم یکی از بهترین و البته مدرن ترین شهرک های ویلایی برای سرمایه گذاری در نظر بگیریم که فاصله بسیار کمی هم با شهرهای تهران و کرج دارد.یکی از مزیت های اصلی افشاریه این است که ویلاهای بسیار لوکسی در آن ساخته شده است و همین باعث می شود که لول و قیمت ملک ها روز به روز افزایش پیدا کند.البته بسیاری از افراد شهرک افشاریه را بخشی از کردان می دانند که این مورد هنوز مشخص نیست و شما می توانید هر طور که دوست دارید به آن نگاه کنید (سهیلیه یا کردان).

این شهرک در کنار مناطق ویلایی نشین دیگر از جمله شهرک طاووسیه و کوی بهروز قرار دارد که هر 2 از بهترین ها به حساب می آیند.فاصله این شهرک از مرکز تهران در ساعات نیمه ترافیک بین 1 الی 1 ساعت و نیم می باشد که در تصویر زیر هم مشاهده می کنید.بهترین مسیر برای رسیدن به افشاریه از تهران,استفاده از اتوبان تهران – کرج می باشد که خوشبختانه در بسیاری از ساعات روز ترافیک سنگین ندارد و می توانید در مدت زمان بسیار کوتاه به مقصد برسید.

فاصله شهرک افشاریه تا تهران

به هر حال اگر به دنبال یک محل عالی برای تفریح و سرمایه گذاری هستید که دسترسی بسیار راحتی هم داشته باشد,پیشنهاد ما شهرک افشاریه کردان می باشد.البته این شهرک یک مزیت دیگر هم دارد آن هم این است که تمام نقاط آن دارای نگهبانی 24 ساعته بوده و دیگر نیازی نیست که یک نگهبان شخص برای ویلای خود استخدام کنید.چرا که امنیت این منطقه بسیار بالا بوده و به هیچ عنوان احتمال دزدی و دستبرد ندارد.

آب و هوای شهرک افشاریه

بسیاری از ما در هنگام خرید یا اجاره ویلا اهمیت زیادی به وضعیت آب و هوای منطقه مورد نظر می دهیم.شهرک افشاریه هم به دلیل اینکه در منطقه کردان جنوبی قرار دارد,از این لحاظ در جایگاه خوبی قرار گرفته و حتی در روزهای گرم تابستانی هم سرد و خانک می باشد.از طرفی دیگر این شهرک آب های زیرزمینی فراوانی در خود دارد و شما برای کارهای روزانه یا پر کردن استخر خود به هیچ عنوان دچار مشکل نخواهید شد.

در اطراف شهرک باغ ها و زمین های کشاورزی به نسبت زیادی وجود دارند که همین باغات باعث ایجاد یک حس و حال جالب و خوب می شوند و شما به هر طرف نگاه کنید فضای سبز و درختان کهن سال را می بینید.مورد آخر هم اینکه شهرک افشاریه یک شهرک 4 فصل محسوب می شود و اینطور نیست که در تمام طول سال به یک شکل باشد (در فصل زمستان شاهد بارش برف هم خواهید بود).

سرمایه گذاری و خرید ویلا در شهرک افشاریه

سرمایه گذاری در شهرک های ویلایی نشین می تواند کار بسیار حساس و ریسکی باشد و اگر شما علم کافی این کار را نداشته باشید,ممکن است سرتان کلاه برود و سرمایه زیادی از دست بدهید.اما اگر به دنبال یک منطقه عالی با زمین های تفکیک شده و سنددار هستید که دسترسی راحتی به شهرهای تهران و کرج داشته باشد,افشاریه می تواند یک انتخاب عالی باشد.در ابتدا باید از خود سوال کنید که هدف شما از خرید ملک در این شهرک چیست؟ آیا به دنبال کسب درامد از طریق اجاره ویلا هستید یا می خواهید با خرید و فروش درامد داشته باشید! البته افشاریه برای هر 2 گروه مناسب بوده و شما باید با ساخت و ساز آشنا باشید تا بتوانید با کمترین هزینه ممکن بیشترین سود را ببرید.

قیمت ویلاهای شهرک افشاریه از حدود 4 میلیارد تومان شروع می شوند و تا چند ده میلیارد تومان هم می رسند. مزیت دیگر افشاریه این است که به دلیل برند بودن شما می توانید در کمترین زمان ممکن ملک خودتان را بفروشید یا روزانه اجاره دهید و تقریبا تمام مردم تهران و کرج این شهرک را می شناسند.

نتیجه گیری

دوستان عزیز توجه داشته باشید که مناطق ویلایی و شهرک های بسیار زیادی در اطراف تهران و کرج برای سرمایه گذاری وجود دارند که می توانید باتوجه به نیاز و بودجه ای که دارید,یکی را انتخاب کنید.ما در گروه بیاتونی با داشتن تیمی مجرب و فایل های زیادی می توانیم شما را در رسیدن به هدفتان یاری کنیم و تنها کافیست همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.اگر هم به دنبال ساخت ویلا از صفر هستید,می توانید از شرکت های پیمانکاری کمک بگیرید که در این شهرک تعداد زیادی از این دوستان در حال فعالیت هستند! اما به هر حال پیشنهاد ما این است که خودتان این کار را انجام دهید تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافه به پیمانکار نباشد و سود بیشتری هم به دست بیاورید.

مطالب مرتبط

پ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره