ابراهیم آباد سهیلیه

ابراهیم آباد را می توانیم جزوی از مناطقی در نظر بگیریم که بسیاری از ما تا به حال نام آن را نشنیده ایم و تصور می کنیم که یکی از روستاهای قزوین یا تهران می باشد.اما این روستا در حال حاظر یکی از مناطق رو به رشد و البته آرام منطقه سهیلیه یا حتی چهارباغ است که در سال های اخیر ویلاسازی های زیادی درش انجام شده.همین ساخت و سازهای اندک باعث می شود که قیمت زمین و ملک در ابراهیم آباد سال به سال افزایش پیدا کند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا این روستا را از تمام جوانب از جمله دسترسی,وضعیت آب و هوا و همچنین قیمت ملک بررسی کنیم و ببینیم که آیا انتخاب درستی برای سرمایه گذاری است یا نه.

معرفی روستای ابراهیم آباد کرج

یکی از مواردی که بسیاری از مشاورین املاک به شما نمی گویند این است که ابراهیم اباد جزوی از منطقه اغلان تپه می باشد که در نقشه زیر قابل مشاهده است.جمعیت این روستا به نسبت سایر روستاها از جمله سهیلیه یا حتی زکی آباد بسیار کمتر بوده و در سال 85 تنها حدود 500 نفر در آنجا سکونت داشتند که این عدد در سال 1405 حداقل 3 برابر شده و به 1500 نفر رسیده است (در کمترین حالت).

مزیت این روستا به نسبت برخی از مناطق دیگر این است که فاصله بسیار نزدیکی از مرکز کرج دارد و شما می توانید از میدان کرج تا به این نقطه را در ساعات غیر ترافیک تنها در مدت 40 دقیقه طی کنید.البته این مسیر از نقاط نزدیک تر مانند گوهردشت و باغستان تا 15 دقیقه کاهش پیدا می کند!

فاصله کرج تا ابراهیم آباد

اگر هم ساکن تهران هستید و می خواهید یم مقصد عالی برای استراحت در آخر هفته های خود داشته باشید,بهتر است بدانید که فاصله ابراهیم آباد تا تهران حدود 68 کیلومتر یا 1 ساعت و 20 دقیقه می باشد که این مقدار در ساعات ترافیک بیشتر می شود.

وضعیت آب و هوای روستای ابراهیم آباد

علاوه بر دسترسی راحت و میزان ساخت و ساز انجام شده در یک منطقه,آب و هوا پوشش گیاهی هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و شما باید مکان هایی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید که اصلا آلودگی یا هوای گرم نداشته باشند.ابراهیم آباد یکی از بهترین و حاصل خیزترین خاک ها را برای کشت و باغداری دارد و دلیلش هم این است که در نزدیکی کردان قرار گرفته و آب های زیرزمینی فراوانی دارد.

داشتن این مقدار از آب و خاک حاصل خیز باعث شده که روستای ابراهیم آباد تقریبا در تمام طول سال سرسبزی خودش را حفظ کند و از گرما به دور باشد (بسیاری از خانه های این منطقه حتی کولر هم ندارند).از طرفی اگر به باغداری علاقه دارید,بهتر است بدانید که این روستا می تواند بهشتی برای شما باشد! آب این منطقه با روستای سهیلیه مشترک بوده و به همین خاطر احتمال اینکه مشکل کم آبی در آن به وجود بیاید تقریبا صفر است. به هر حال اگر به دنبال خرید ویلا در یک منطقه خوش آب و هوا به دور از سر و صدا هستید و از طرفی بودجه زیادی هم ندارید,پیشنهاد ما ابراهیم آباد است که در سال های آینده پیشرفت بسیار زیادی هم خواهد داشت.

از مهمترین محصولات این رووستا می توانیم به سیب ترش,گردو و انگور بنفش اشاره کنیم که بسیاری از این محصولات به بهترین فروشگاه های ایرانی و خارجی راه پیدا می کنند.شما می توانید با خرید چند هکتار زمین کشاورزی و بهینه سازی آبیاری به سود سالانه زیادی دست پیدا کنید و تنها باید یک خریداری مناسب برای خود داشته باشید.

کسانی هم که علاقه زیادی به شکار دارند (البته ما این کار را پیشنهاد نمی کنیم!) می توانند شروع به گرفتن خرگوش و گنجشک کنند که در این روستا به وفور یافت می شوند.البته حیوانات دیگری هم وجود دارند که هیچکدام برای شکار و خوردن مناسب نیستند و ما هم معرفی نمی کنیم.

خرید ویلا و سرمایه گذاری در ابراهیم آباد

همانطور که در ابتدا هم گفتیم,این روستا می تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال یک محل آرام و نزدیک هستند و بودجه خیلی زیادی هم برای خرید زمین یا ویلا ندارند.در حال حاظر ابراهیم آباد چندان نامی نیست و همین باعث می شود که قیمت ملک به نسبت سایر روستاها بسیار کمتر باشد.در سال 1405 شما می توانید با بودجه حدود 2 میلیارد یک ویلای نوساز با تمامی امکانات (به جز استخر) تهیه کنید و از طریق اجاره شروع به کسب درامد کنید.

البته اجاره ویلا در این منطقه ممکن است در ابتدا کمی سخت باشد و می توانید برای تسریع از سایت های اجاره ویلا یا املاکی های همان منطقه کمک بگیرید و بعد از مدتی مشتری های ثابت خودتان را خواهید داشت.اگر هم به دنبال ساخت یا خرید ویلای دوبلکس لوکس هستید باید بین 3 تا 5 میلیارد تومان هزینه کنید که اجاره چنین ویلایی در شب های عادی حدود 2 تا 3 میلیون تومان و در آخر هفته ها تا 5 میلیون تومان هم می رسد.

مطالب مرتبط

پ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره