شهرک اقبالیه کرج

شهرک اقبالیه کرج

همانطور که می دانید,امروزه مناطق ویلایی نشین بسیار زیادی در اطراف شهرهای تهران و کرج وجود دارند که می توانید برای خرید ویلا یا ساخت یکی از آنها را انتخاب کنید.البته هر کدام از این روستاها و شهرک ها یک سری ویژگی های خاص خودشان را دارند و قیمت برخی از آنها به نسبت سایرین بیشتر می باشد.دلیل این قیمت بالا را می توانیم دسترسی بسیار ساده,امکانات زیاد و البته برند بودن آن منطقه در نظر بگیریم.البته با وجود چنین روستاهایی شما می توانید با هر بودجه ای,یک زمین یا ویلا برای خرید تهیه و از این طریق شروع به کسب درامد کنید (فروش ویلا یا اجاره). در ادامه مقاله همراهمان باشید تا یکی از بهترین مناطق ویلایی یعنی شهرک اقبالیه را از تمام جهات بررسی کنیم و ببینیم که آیا برای سرمایه گذاری مناسب است یا نه.

معرفی و موقعیت اقبالیه کرج

بسیاری از ما تصور می کنیم که شهرک اقبالیه فاصله بسیار زیادی با شهرهای کرج و تهران دارد! اما بهتر است بدانید که این روستا بخشی از نظرآباد کرج بوده و دقیقا بعد از شهرک زعفرانیه کرج قرار گرفته است.اقبالیه را می توانیم یکی از نزدیک ترین نقاط ویلایی نشین و البته باغداری استان البرز به شهر تهران در نظر بگیریم که همه روزه میزبان بسیاری از مردم از سراسر ایران می باشد.

 

به طور کلی شهرک اقبالیه در انتهای جاده سهیلیه و بعد از شهرک کوروش و زعفرانیه قرار گرفته و می توان گفت که از شهر کرج حدود 30 الی 40 دقیقه راه دارد.اگر هم ساکن تهران هستید باید از طریق اتوبان کرج – قزوین شروع به حرکت کنید و سپس خروجی سهیلیه و کردان را وارد شوید که حدود 1 ساعت در ساعات غیر ترافیک راه می باشد.به هر حال ما این منطقه روستایی را به کسانی که علاقه زیادی به طبیعت دارند و نمی خواهند چندین ساعت رانندگی کنند,پیشنهاد می دهیم. نکته جالب در رابطه با اقبالیه این است که قدمتش به قبل از انقلاب بر می گردد و از آن سالها تاکنون دارای ساکنین به نسبت زیادی می باشد و چندین آثار تاریخی هم در خود دارد. این روستا از نظر وسعت بسیار کوچک بوده و تنها 12 کیلومتر مربع وسعت دارد که به نسبت سهیلیه و چهارباغ کم جمعیت تر است.

آب و هوای اقبالیه کرج

آب و هوای هر روستا یکی از مهمترین مواردی است که شما باید برای سرمایه گذاری و خرید ملک به آن توجه کنید و خوشبختانه این شهرک از لحاظ کیفیت آب و همچنین کیفیت هوا حرف های زیادی برای گفتن دارد.اقبالیه دقیقا در دامنه رشته کوه حلقه دره قرار گرفته و به همین خاطر از لحاظ آب و هوایی در وضعیت بسیار عالی می باشد و می توان گفت که در تمام طول سال قابل سکونت است.این مورد را بیشتر برای کسانی گوشزد می کنیم که به دنبال کسب درامد از طریق اجاره ویلا هستند و نمی خواهند از طریق فروش کارشان را پیش ببرند.

اگر هم علاقه زیادی به باغداری و کشاورزی دارید,بهتر است بدانید که زمین های اقبالیه به دلیل خاک حاصل خیزی که دارند می توانند انتخاب مناسبی برای شما دوستان عزیز باشند و از طرفی آب های زیرزمینی کافی آن می تواند نیاز شما برای آبیاری را رفع کنند.مزیت این شهرک این است که ترکیبی از زمین های کشاورزی و ویلایی بوده و به همین خاطر از لحاظ نظر عالی می باشد.

خرید ویلا و زمین در شهرک اقبالیه

همه ما می دانیم که ساخت و ساز چه مقدار می تواند سود داشته باشد و برای شروع کار تنها باید به دنبال یک محل مناسب با قیمت معقول باشید تا بتوانید بیشترین سود ممکن را داشته باشید.اقبالیه کرج از جمله مهمترین و بهترین شهرک هایی است که می توانید برای شروع پروژه خود انتخاب کنید و از طرفی به دلیل دسترسی ساده و برند بودنش,کار شما در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام خواهد شد.

ما معمولا این منطقه را به کسانی پیشنهاد می کنیم که بودجه زیادی برای خرید زمین ندارند و می خواهند که با بودجه 1 میلیارد تومانی,یک زمین 250 الی 300 متری خریداری کنند.توجه داشته باشید که شما می توانید 70% یک زمین را بنا کنید و این مقدار زمین برای ساخت یک ویلای دوبلکس استخردار کافیست.مورد بعدی هم اینکه شما برای پر کردن استخر خود یا ایجاد یک موتورخانه به هیچ عنوان دچار مشکل نمی شوید و دلیلش هم این است که اقبالیه از لحاظ داشتن برق و آب غنی است.

نتیجه گیری

خب دوستان اکنون با این شهرک به طور کامل آشنا شده اید,می توانید برای خرید ملک همین حالا با کارشناسان گروه بیاتونی تماس بگیرید.البته ما در بیاتونی فایل های بسیار زیادی در مناطق مختلف کرج و تهران داریم که همگی به بهترین قیمت و همراه با مشاوره 24 ساعته عرضه می شوند.برای شروع کار تنها کافیست بودجه مدنظر خودتان را با ما در میان گذاشته تا ما بتوانیم فایل های مناسب را به شما معرفی کنیم.

البته این مورد را هم بگوییم که بسیاری از ویلاها و فایل های ما قابلیت تهاتر و خرید اقساطی دارند و از این نظر یکی از برترین های خودمان در استان البرز هستیم!

مطالب مرتبط

پ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره