شهرک های مسکونی کرج

شهرک های ویلایی و مسکونی کرج

شناخت شهرک های مسکونی کرج برای کسانی که به دنبال زندگی در این استان و به خصوص در این شهر هستند، اهمیت زیادی دارد. البته باید در نظر بگیرید که شهرک های مسکونی مختلف دارای ویژگی های متفاوتی بوده و برای افراد مختلف با سطح درآمدها و طبقه های متفاوت می تواند کارایی و کاربرد داشته باشد. بنابراین حتما پیش از انتخاب کردن یک شهرک مسکونی برای زندگی و یا حتی برای سرمایه گذاری باید بدانید که دقیقا چه مزیت هایی را در پی انتخاب کردن آن شهرک به دست خواهید آورد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید که بتوانیم هرچه بهتر و دقیق تر شهرک های مسکونی کرج را به شما معرفی کنیم.

چرا شناخت شهرک های مسکونی کرج مهم است؟

معمولا برای آن که هر کاری را انجام دهید و یا هر نوع سرمایه گذاری داشته باشید، در ابتدا باید دلیل آن را بدانید. به همین خاطر نیز توصیه می کنیم که در اینجا به دلایل مربوط به شناخت شهرک های مسکونی کرج توجه کنید. این چند مورد از جمله پر رنگ ترین و پر اهمیت ترین موارد به حساب می آیند.

شهرک های کرج را بشناسید

  • سرمایه گذاری یا زندگی

برخی از شهرک ها در حال حاضر رشد خودشان را از لحاظ قیمتی و ارزش ملکی کرده اند. در این مناطق مسلما نمی توانید برای یک سرمایه گذاری پرسود، نقشه بکشید. این نوع از شهرک ها برای زندگی گزینه مناسب تری هستند. این در صورتی است که شهرک هایی که هنوز تکمیل نشده اند و یا تازه ساز هستند، می توانند رشد قیمتی خوبی داشته باشند و برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی به حساب بیایند. با شناخت شهرک ها متوجه می شوید که کدام گزینه را باید در نظر بگیرید.

  • ارتقا سرمایه و دارایی

شهرک های مسکونی کرج با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام از آن ها نیز در یک موقعیت و لوکیشن متفاوت هستند. به همین خاطر میزان ارزشی که به سرمایه شما می دهند هم متفاوت خواهد بود. معمولا کسانی که صرفا به دنبال افزایش ارزش پول و سرمایه خود هستند، به دنبال خرید ملک می روند. هر کدام از شهرک هایی که در استان البرز وجود دارند نیز تا حد مشخصی می توانند سبب حفظ و افزایش ارزش مال و دارایی شما شوند. به همین خاطر در نظر داشته باشید که در کدام منطقه قصد خرید دارید.

شهرک های مسکونی کرج

  • شهرک پردیسان
  • شهرک الهیه
  • شهرک زعفرانیه
  • شهرک بنفشه
  • شهرک شهید چمران
  • شهرک کردان
  • شهرک سپهر

در این بخش می خواهیم مهم ترین شهرک های مسکونی کرج را معرفی کنیم که هر کدام از آن ها می توانند به خوبی گزینه مناسبی هم برای زندگی و هم برای سرمایه گذاری باشند. این شهرک ها هم در حوزه و اطراف شهر و هم داخل شهر واقع شده اند.

  • شهرک پردیسان

اولین شهرک با نام شهرک پردیسان شناخته می شود. بلوار چمران، بلوار گلها در نزدیکی این شهرک بوده و راه دسترسی به آن را فراهم می کند. این شهرک در منطقه 5 کرج قرار گرفته است و جزو شهرک هایی با قیمت متوسط به حساب می آید. معمولا قیمت ملک در این منطقه از متری 27 میلیون تومان تا متری 37 میلیون تومان دیده می شود که با توجه به ساختمان و موقعیت آن می تواند تعیین شود.

دو وسیله حمل و نقل عمومی که شامل مترو و خط ویژه اتوبوس می شود، در این شهرک وجود داشته و مورد استفاده ساکنین قرار می گیرد. شهرک پردیسان از جمله شهرک های مسکونی کرج است که به ایستگاه مترو گلشهر نزدیک است. به همین خاطر اگر در کرج زندگی می کنید و کار شما در تهران است، این شهرک می تواند انتخاب مناسبی برای زندگی شما باشد.

فضای اطراف شهرک پردیسان کاملا بسته و محصور است. همین موضوع نیز سبب شده است که امکان ساخت و ساز در این حوزه وجود نداشته باشد. در واقع تمامی زمین های خالی و بایر طی چند سال گذشته ساخته شده اند و هم اکنون صرفا چند قطعه کوچک و خالی باقی مانده است.

در شهرک پردیسان در کنار قیمت مناسب ملک ها می توانیم ببینیم که چند عامل و عیب بسیار بزرگ وجود دارد. اولین نکته در خصوص کمبود منابع تامین آب شرب است که افراد بسیاری را درگیر خودش می کند. مورد بعدی در خصوص نوسانات برقی است که تاکنون باعث سوختن وسایل برقی بسیار زیادی شده است.

  • شهرک الهیه

یکی از شهرک های حاشیه شهر کرج با نام شهرک الهیه شناخته می شود. این شهرک جزو موارد لوکس بوده و ویلاها و ساختمان های بسیار جذاب و زیبایی دارد. به همین خاطر نیز با عنوان یک شهرک لوکس و اعیان نشین شناخته می شود. رفت و آمد به این شهرک آسان است اما این در صورتی است که وسیله شخصی داشته باشید زیرا وسایل حمل و نقل عمومی در این شهرک ها کارایی چندانی ندارند.

شهرک الهیه هم ویلاهای لوکسی دارد و هم امکاناتی نظیم سوپرمارکت، هایپر و… را در خود دارد که مایحتاج روزانه ساکنین را تامین می کند.

  • شهرک بنفشه

شهرک بنفشه در نزدیکی مترو کرج که با نام مترو فردیس هم شناخته می شود، یکی از گزینه های عالی هم برای زندگی و هم برای سرمایه گذاری به حساب می آید. شهرک بنفشه از جمله مواردی است که دارای ساختمان های تازه ساز بوده و به همین خاطر نیز می توان گفت که ساختمان های مدرن بیشتری نسبت به دیگر شهرک ها دارد.

در شهرک بنفشه می توانید جمعیت جوان بیشتری را پیدا کنید. جمعیت جوان نیز به دنبال خودش می تواند مد و امکانات به روز بیشتر را به همراه داشته باشد زیرا این نسل خواسته های متفاوتی از نسل های قبل خود دارند.

خوشبختانه سرویس تاکسی، نزدیکی به مترو کرج، وجود انواع امکانات رفاهی همچون سوپرمارکت ها و فروشگاه ها، درمانگاه، چندین مدرسه و… از جمله موارد بسیار مهمی هستند که در این شهرک وجود دارند و سبب افزایش ارزش و قیمت آن می شوند.

  • شهرک شهید چمران

شهرک های مسکونی کرج علاوه بر شهر کرج در اطراف آن نیز قرار گرفته اند. شهرک شهید چمران یکی از این موارد و گزینه ها است.  این شهرک که در نزدیکی محمدشهر قرار گرفته است یکی از گزینه های مناسب برای زندگی است. دلیل این موضوع نیز بومی بودن افراد این منطقه و امکانات رفاهی است که در آن قرار دارد. البته در بسیاری از بخش های آن دیگر امکان ساخت و ساز و افزایش نرخ و قیمت ها وجود ندارد. به همین خاطر نیز نمی توانید آنچنان که باید و شاید روی افزایش ارزش ملک های این شهرک حساب کنید.

یکی از شهرک های جذاب دیگری که در کرج وجود دارد، شهرک سهیلیه است. این شهرک یکی از نزدیک ترین شهرک های کرج است که با تهران نیز فاصله کمی دارد. همین موضوع سبب شده است تا بسیاری از افرادی که ساکن تهران هستند، برای چند روز تعطیلی به سهیلیه بروند. مسیر مناسب برای رفت و آمد و همچنین ویلاها و شهرک های جذاب و متنوع در کنار یک سری از امکانات رفاهی اولیه سبب شده است تا شهرک سهیلیه در بین شهرک های مسکونی کرج، گزینه بسیار مناسبی به حساب بیاید.

شهرک سهیلیه کرج

البته به طور کلی قیمت ویلاها در این شهرک نسبت به شهرک های دیگر پایین تر است. به همین خاطر نیز میزان خرید و فروش و حتی میزان ساخت و ساز ویلا در این شهرک بیشتر از دیگر موارد است. البته آب و هوای مناسب و همچنین امنیت بالای شهرک سهیلیه نیز از جمله دلایل و مواردی است که می تواند ارزش ملک های این منطقه را چندین برابر کند.

  • شهرک افشاریه

بین شهرک های مسکونی کرج، شهرک دیگری نیز وجود دارد که با نام شهرک افشاریه شناخته می شود. این شهرک ویژگی های زیادی دارد اما داشتن یک نگهبان 24 ساعته  که سبب افزایش میزان امنیت این شهرک می شود، از جمله جذاب ترین مواردی است که در خصوص شهرک افشاریه وجود دارد. زیبایی و نظم در ساخت و سازهای این شهرک سبب شده تا شهرک افشاریه به یکی از بهترین شهرک ها و پرطرفدارترین آن ها تبدیل شود. تمامی ویلاها به شکل مهندسی ساخته شده اند و کاملا اصولی هستند.

اگر شما نیز به دنبال ویلاهای مدرن و در عین حال لوکس و جذاب هستید، شهرک افشاریه می تواند گزینه و انتخاب بسیار خوبی برای شما به حساب بیاید.

  • شهرک کردان

شهرک کردان که با نام شهرک طاووسیه کردان نیز شناخته می شود یکی از محله های مناسب برای برگزاری میهمانی ها و دورهمی ها است. این شهرک امنیت کافی، ویلاهای مناسب و همچنین ظاهر لوکس و جذابی دارد که می تواند گزینه بسیار مناسبی به حساب بیاید. در نظر داشته باشید که معمولا خرید ویلا در کردان کمی هزینه برتر از دیگر شهرک ها است. این مسئله نیز به این خاطر است که کردان نسبت به دیگر ویلاها مشهورتر بوده و به همین خاطر نیز متقاضیان بیشتری برای خرید دارد.

کلام پایانی

شهرک های مسکونی کرج می توانند متنوع بوده و با توجه به همین تنوع نیز توسط افراد مختلفی برای زندگی انتخاب شوند. در صورتی که می خواهید اطلاعات دقیق و به روزی را به دست بیاورید و بدانید که کجا می تواند گزینه بهتری باشد، حتما با کارشناسان ما مشورت کنید تا از این طریق بتوانید گزینه های بهتری را انتخاب کنید. اگر نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی در خصوص شهرک های کرج دارید نیز می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید تا بهترین و جامع ترین داده ها را در این زمینه به دست بیاورید.

مطالب مرتبط

پ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنگ بزنی صاب ملکی!