بهترین پاساژهای کرج

بهترین پاساژهای کرج را بشناسید

بهترین پاساژهای کرج کدام پاساژها می توانند باشند؟ به طور کلی زمانی که صحبت از خرید کردن و تفریح در کنار هم می شود، مال ها و پاساژهای بزرگ در ذهن ما تداعی می شوند. در تمامی مراکز استان ها و شهرهای بزرگ همچون کرج نیز این مراکز وجود دارند. مکانی برای صرف قهوه، شام خوردن و گشت و گذار که در کنار هم می تواند زمان خوبی را برای شما بسازد. در این مقاله می خواهیم بهترین پاساژهای کرج را به شما معرفی کنیم. اگر در کرج زندگی می کنید، قطعا این پاساژها را می شناسید و یک یا چند مورد از آن ها نیز پاتوق خودتان است. اما اگر اطلاعی از این موارد ندارید، این مقاله می توانند بسیار به شما کمک کند.

لیست بهترین پاساژهای کرج در سال 1403

  • مهراد مال

یکی از بزرگ ترین، بهترین و جذاب ترین پاساژهای کرج با نام مهراد مال شناخته می شود که در عظیمیه کرج قرار گرفته است. این پاساژ دارای 6 طبقه بوده و از پوشاک و مواد آرایشی گرفته تا انواع طلا و جواهر و اکسسوری های جذاب و به روز را می توانید در این پاساژ پیدا کنید. طبقه پنجم مربوط به فود کورت ها، رستوران ها و کافی شاپ هایی است که در این برج قرار گرفته اند. اگر اهل کتاب خوانی و موسیقی باشید نیز می توانید به طبقه بعدی مراجعه کنید. کتابخانه مهراد مال تقریبا هر کتابی که دوست داشته باشید را دارد و می توانید با قیمت مناسب، کتاب های مدنظر خود را خریداری کنید.

  • مجمتع پارسیان

اگر به دنبال تنوع در پوشاک و کیف و کفش هستید، مجتمع پارسیان می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسب در این خصوص به حساب بیاید. این مجتمع علاوه بر آن که مغازه های متنوعی دارد، به طور کلی از جمله مراکز خریدی است که قیمت های اقتصادی و مناسبی را نیز ارائه می کند. به همین خاطر باید بدانید که در مجتمع پارسیان می توانید حسابی خرید کنید. البته در پارسیان نمی توانید به دنبال تفریح و یا صرف شام باشید، با این حال گزینه مناسبی برای خرید کردن است. این مرکز در ضلع شرقی پارک نبوت قرار گرفته و در نزدیکی پاساژ مهستان می باشد.

  • پاساژ مهستان

پاساژ مهستان کرج

مهستان از جمله پاساژهای قدیمی کرج به حساب می آید که هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. این پاساژ 4 طبقه دارای 413 واحد تجاری است که تنوع بالایی از محصولات را فراهم می کند. 11 ورودی، رستوران گردان و همچنین پارکینگ اختصاصی از جمله مواردی است که پاساژ مهستان را از دیگر پاساژها ممتاز می کند. پاساژ مهستان دارای آسانسور شیشه ای، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه و سرویس بهداشتی و از همهمهم تر مغازه هایی با تنوع قیمتی بالا می باشد. تمامی این موارد می تواند در کنار هم باعث شود که یک روز خوب را در این مرکز خرید سپری کنید.

  • نیکامال

اگر از بام کرج و یا آزاد راه شهید سلیمانی به شهر چشم بدوزید، یک ساختمان مکعب مستطیل را می بینید که کاملا از همان فاصله هم می توانید آن را تشخیص دهید. این ساختمان همان پاساژ نیکامال می باشد که در گوهردشت واقع شده است. برج 24 طبقه نیکامال در سال 1395 ساخته شد و هم اکنون یکی از بزرگ ترین و شلوغ ترین پاساژهای کرج به حساب می آید. این برج علاوه بر واحدهای تجاری دارای واحد اداری نیز می باشد.

در 5 طبقه تجاری این برج که بلندترین ساختمان کرج نیز محسوب می شود، چیزی در حدود 160 واحد و مغازه وجود دارد. یک طبقه مخصوص فودکورت و رستوران ها و 7 طبقه مربوط به پارکینگ هم در این ساختمان اداری و تجاری وجود داشته و مورد استفاده قرار می گیرد. آسانسور، پله برقی، سرویس بهداشتی، نمازخانه و لابی هم از جمله دیگر ویژگی های تجاری هستند که در نیکامال می توانید پیدا کنید.

برای رفتن به این پاساژ می توانید به فلکه اول گوهردشت که با نام میدان اول گوهردشت نیز شناخته می شود، مراجعه کنید. این پاساژ در ضلع جنوبی این میدان قرار گرفته است.

  • مرکز خرید ملاصدرا

یکی از لوکس ترین و شیک ترین ساختمان هایی که امروزه در کرج وجود دارد و جزو مراکز خرید محسوب می شود، مرکز خرید ملاصدرا است. این پاساژ حدود 20 سال پیش یعنی در سال 1380، در 10 طبقه با 285 واحد تجاری ساخته شده است. بخش های ورزشی و تفریحی نیز در این پاساژ علاوه بر مغازه ها وجود دارند که باعث می شود مخاطب هدف پاساژ ملاصدرا چیزی بیشتر از مردمی باشد که به دنبال خرید هستند.

محصولات مختلفی همچون لباس، کیف و کفش، طلا، محصولات ورزشی و… عرضه می شود. بنابراین هرچیزی که نیاز داشته باشید را به راحتی می توانید در این پاساژ پیدا کنید. پارکینگی با ظرفیت 244 خودرو، یک طبقه رستوران و یک طبقه شهربازی از جمله مهم ترین ویژگی های مرکز خرید ملاصدرا هستند. مرکز خرید ملاصدرا در رجایی شهر، خیابان مطهری، نبش چهار راه ملک شاه است.

  • مرکز خرید چچلاس

یکی دیگر از مراکز خریدی که در گوهردشت قرار گرفته و در نزدیکی نیکامال نیز می باشد، مرکز خرید چچلاس است. چچلاس که با معنای سنجاقک نیز شناخته می شود، دارای 5 طبقه بوده و 90 واحد تجاری دارد. این مرکز خرید در فلکه اول گوهر دشت واقع شده و به دلیل قرارگیری در خیابان سیزدهم گوهردشت می تواند یکی از مراکزی باشد که احتمالا چندباری را از جلوی آن عبور کرده اید.

یکی از جذابیت های این مرکز خرید آن است که در طبقات زیرین می توانید انواع قهوه، بستنی و شکلات را با طعم های جذاب و مختلف پیدا کنید. اسانسور، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، پله برقی، پارکینگ و سرویس بهداشتی از جمله ویژگی های این پاساژ هستند.

کلام پایانی

بهترین پاساژهای کرج می توانند گزینه مناسبی برای تفریح و خرید در کنار هم باشند. در این مقاله بهترین مراکز خرید را معرفی کردیم. در نظر بگیرید که اگر به دنبال اجاره و یا خرید مغازه در این پاساژها هستید، حتما باید با یک مشاور ملکی خوب و حرفه ای مشورت کنید. در این صورت می توانید بهترین ملک با بهترین قیمت را داشته باشید. تیم حقوقی و ملکی ما برای کمک به شما در این زمینه آماده همکاری است. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که به وبسایت ما مراجعه کنید و اطلاعات خود در خصوص پاساژهای کرج را افزایش دهید و سپس با ما تماس بگیرید تا بتوانیم کمک های بیشتر و تخصصی تری را به شما ارائه کنیم.

مطالب مرتبط

پ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنگ بزنی صاب ملکی!