سهیلیه را می توانیم یکی از بهترین مناطق ویلایی ایران در نظر بگیریم که در حال حاظر چندین هزار ویلا و زمین آماده ساخت در آن وجود دارد.ما قرار هست در این مقاله جامع بهترین مناطق سهیلیه کرج را بررسی کنیم و ببینیم که هر کدام چه ویژگی هایی دارند و آیا برای سرمایه گذاری مناسب هستند یا نه. توجه داشته باشید که برخی از موارد نام برده شده در این مقاله متعلق به چهارباغ و کردان هستند و با این حال به دلیل نزدیکی به سهیلیه ما از آنها هم نام می بریم. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید با کارشناسان گروه بیاتونی تماس بگیرید.

معرفی سهیلیه کرج

به طور کلی سهیلیه کرج را می توانیم بخش غربی استان البرز در نظر بگیریم که در 10 سال اخیر توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. این منطقه به دلیل داشتن آب و هوای بسیار مناسب و البته دسترسی راحت به عنوان یک انتخاب عالی برای ساخت و ساز تبدیل شده است.البته این تمام موارد نیست و اغلب مناطق سهیلیه دارای خاک حاصل خیز و آب کافی هستند و به همین خاطر باغات و زمین های کشاورزی بسیاری زیادی در اینجا وجود دارند.

به طور کلی سهیلیه در امتداد اتوبان کرج – قزوین قرار دارد و شما برای رسیدن به این منطقه باید از خروجی کردان خارج شوید و بعد از طی کردن یک مسیر کوتاه به مقصد برسید.البته ساکنین شهر تهران هم می توانند از روش های مختلفی از جمله اتوبان تهران – کرج در مدت 1 الی 1 ساعت و نیم به سهیلیه برسند. تمام این موارد باعث شده اند که قیمت ملک و البته جمعیت این منطقه از کرج تا حد بسیار زیادی بالا برود و شما می توانید ویلاهای چند ده میلیاردی در سهیلیه پیدا کنید! در ادامه با ما همراه باشید تا با تمام موارد مرتبط با این منطقه آشنا شویم و ببینیم که اصلا مردم چه سبک زندگی دارند.

آب و هوای سهیلیه

بسیاری از دوستانی که ساکن کرج و تهران هستند می خواهند که در کوتاه ترین زمان ممکن به یک روستا یا محلی با آب و هوای مناسب برسند.همین باعث شده است که سهیلیه,چهارباغ و تهراندشت در مدت کوتاهی رشد انفجاری داشته باشند و امروزه بسیاری از دوستان شروع به خرید و ساخت ویلا در اینجا کرده اند.سهیلیه از لحاظ آب و هوا در وضعیت بسیار خوبی وجود دارد و دلیلش هم می توانیم آب کافی و البته خاک حصال خیز در نظر داشته باشیم. این آپشن ها باعث ایجاد باغات و درختان بسیار زیادی در سهیلیه شده اند و به شما حس و حال شمال را می دهند بدون آنکه چندین ساعت رانندگی کنید.

از نظر بارندگی سهیلیه بسیار غنی بوده و در اغلب روزهای فصول پاییز,زمستان و بهار شما شاهد بارش های ساعتی خواهید بود که اغلب از آبان ماه شروع می شود.از طرفی دیگر به دلیل وجود درختان بسیار زیاد,در فصول گرما شما آب و هوایی بسیار معتدل و خنک خواهید داشت و بسیاری از روستاها حتی نیاز به داشتن کولر هم ندارند.همچنین شما می توانید برای نگهداری از باغ و آبیاری زمین های خود اقدام به احداث چاه کنید و تنها باید 8 الی 10 متر پایین بروید!

معرفی مناطق سهیلیه (بهترین ها)

همانطور که گفته شد,سهیلیه مناطق و روستاهای بسیار زیادی در خود دارد که همگی آنها از آب و هوایی عالی و البته دسترسی مناسب برخوردار هستند.اما ما می خواهیم در ادامه چند تا از بهترین مناطق را برای سرمایه گذاری و البته تفریح بررسی کنیم. هدف از این مقاله ارائه اطلاعات لازم برای خرید ویلا بوده و هیچ دلیل دیگری ندارد.البته به این مورد توجه داشته باشید که قیمت ملک و زمین در مکان های مختلف سهیلیه تفاوت زیادی با یکدیگر دارند و ممکن است شما یک زمین را در یک روستا متری 2 میلیون تومان خریداری کنید و در منطقه ای دیگر متری 20 میلیون تومان!

زکی آباد

زکی آباد جزو آن دسته از مناطقی به حساب می آید که در سال های آینده رشد بسیار خوبی خواهد داشت.دلیلش هم این است که زکی آباد از لحاظ داشتن منابع آب و البته امکانات مختلف چیزی از شهرک ها و روستاهای برند کم ندارد.دلیل اینکه زکی آباد هنوز به اسم و رسم نرسیده است این است که در انتهای جاده سهیلیه قرار دارد و اغلب سرمایه گذاران به دنبال محلی نزدیک تر هستند! البته این چیزی از ارزش های روستای زکی اباد کم نمی کند.

فاصله روستای زکی آباد تا شهر کرج چیزی در حدود 40 دقیقه می باشد که به نسبت بسیاری از مناطق خوش آب و هوای ویلایی نشین نزدیک به حساب می آید.اگر هم به دنبال ساخت و ساز در زکی آباد هستید و می خواهید یک ویلای لوکس داشته باشید,بهتر است بدانید که آب زکی آباد متصل به سهیلیه بوده و شما به هیچ عنوان برای استفاده های روزمره یا پر کردن استخر به مشکل بر نخواهید خورد.برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرمایه گذاری در زکی آباد بهتر است با مشاورین گروه بیاتونی تماس حاصل فرمایید.

شهرک الهیه

شهرک های زیادی در سهیلیه کرج هستند که یکی از بهترین ها و البته خوش آب و هواترین ها شهرک الهیه می باشد.درون این شهرک که امنیت بسیار بالایی دارد و نگهابانان 24 ساعته در حال گشت هستند می توانید ویلاهای لوکس بسیار زیادی را مشاهده کنید که قیمت برخی از آنها بیش از چند ده میلیارد تومان می باشد.شهرک الهیه دقیقا در کنار جاده چهارباغ قرار داشته و به نسبت کوچک می باشد که البته این اندازه کوچک دلیل بر بی کیفیت بودن شهرک نیست.

دسترسی به شهرک الهیه از سمت کرج بسیار ساده بوده و تنها کافیست وارد جاده شهید بهشتی شوید.مزیت دیگر الهیه این است که جمعیت بسیار اندکی داشته و خبری از آلودگی هوا یا صوتی نمی باشد و شما می توانید یک آخر هفته عالی با خانواده خود داشته باشید.مورد دیگر هم اینکه اگر به دنبال کسب درامد از طریق اجاره ویلای خود هستید,شهرک الهیه به دلیل نزدیکی و البته زیبایی که دارد می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

سنقز آباد

سنقز آباد که قطعا بسیاری از شما نامش را شنیده اید,یکی از توابع رامجین بوده که به دلیل داشتن آب و هوای بسیار عالی به شهرت زیادی رسیده است.دسترسی به سنقز آباد از طریق جاده قدیم کرج می باشد و بعد از مدتی رانندگی باید خروجی جاده سهیلیه را بروید! همین موارد باعث شده اند که سنقز آباد به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری عالی به نظر برسد و امروزه ویلاهای لوکس بسیار زیادی درونش ساخته شده است.

البته این تمام ماجرا نیست و سنقز آباد از لحاظ قدمت و داشتن آثار تاریخی حرف اول را در این لیست می زند. به نظر می رسد که این روستا بیش از 2000 سال قدمت دارد و به عنوان یک منطقه تاریخی شناخته می شود.اگر هم به باغداری و کشاورزی علاقه دارید,بهتر است بدانید که سنقز آباد از لحاظ داشتن آب و خاک حاصل خیز در وضعیت خوبی قرار دارد و بسیاری از میوه های آن از جمله شلیل,هلو و انگور به تمام نقاط ایران یا جهان صادر می شوند.

روستای لشگر آباد

روستای لشکر آباد به دلیل قدمت,آب و هوا و البته راه های بسیار مناسبی که دارد به شهرت رسیده است.بسیاری از دوستان این روستا را با نام لشگر آباد نیز می شناسند که در مسیر جاده سهیلیه قرار دارد.از لحاظ دسترسی به شهرهای تهران و کرج این روستا می تواند یک انتخاب عالی باشد! چرا که در مدت تنها نیم ساعت می توانید به اینجا برسید و از آب و هوای بسیار خوبش لذت ببرید.لشگر آباد از لحاظ داشتن خاک حاصل خیز و منابع آب حرف های زیادی برای گفتن دارد و شما می توانید باغ های میوه زیادی در اینجا داشته باشید.

از لحاظ دسترسی هم لشکر آباد در فاصله بسیار نزدیکی به شهر کرج قرار دارد و شما می توانید تنها با 30 دقیقه رانندگی به اینجا برسید.مورد دیگر هم اینکه به دلیل برند بودن این منطقه,اجاره ویلای ساخته بسیار راحت بوده و شما می توانید در مدت بسیار کوتاه به مشتریان ثابت زیادی دست پیدا کنید.

شهرک زعفرانیه

هر زمانی که نام زعفرانیه را در اطراف یا خود تهران شنیدید,بدانید که آن منطقه جزو مناطق لوکس و گران قیمت به حساب می آید.شهرک زعفرانیه را می توانیم یکی از بهترین و البته امن ترین شهرک های ویلایی سهیلیه در نظر بگیریم که ویلاهای بسیار زیبا و بزرگی درش ساخته شده است.این شهرک از لحاظ داشتن فضای سبز و آب و هوا بسیار عالی بوده و شما می توانید یک استراحت عالی در آخر هفته داشته باشید.

شهرک زعفرانیه از لحاظ دسترسی در جای بسیار خوبی واقع شده است و شما می توانید از جاده هشتگرد در مدت 30 الی 40 دقیقه به این شهرک برسید.این شهرک به دلیل برند بودن و البته داشتن امکانات زیاد از جمله مراکز تفریحی و سوپر مارکت و همچنین آب,برق و گاز به یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاران تبدیل شده است.قیمت ملک و زمین در این شهرک به نسبت بالا بوده و شما باید بودجه ای حداقل 5 میلیارد تومان برای شروع کار داشته باشید و در غیر این صورت بهتر است به سراغ مناطق دیگر بروید.

نتیجه گیری

دوستان عزیز توجه داشته باشید که سهیلیه دارای مناطق بسیار زیادی می باشد که متاسفانه نمی توانیم تمام آنها را در این مقاله جای دهیم. موارد معرفی شده جزو بهترین و البته برندترین نقاط سهیلیه هستند که می توانید برای تفریح یا سرمایه گذاری انتخاب کنید.شهرک های دیگری مانند شهرک افشاریه,شهرک اقدسیه و روستای عرب آباد هم هستند که در صفحه ای جدا در این رابطه صحبت خواهیم کرد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید
×  آگهی های من  ارسال آگهی جدید  پروفایل   پسندیده ها