معرفی محله زیبای گوهردشت کرج

همانطور که می دانید کرج مناطق بسیار زیادی در خود دارد که هر کدام یک سری مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.اما گوهردشت کرج به همراه عظیمیه و مهرشهر امروزه به عنوان شلوغ ترین و زنده ترین مناطق کرج شناخته می شوند که شما می توانید برای راه اندازی کسب و کار یا سرمایه گذاری یکی از این موارد را انتخاب کنید.شاید برایتان جالب باشد که بدانید گوهردشت یکی از قدیمی ترین نقاط کرج محسوب می شود و امروزه فروشگاه ها و البته آپارتمان های بسیار زیبایی در آن ساخته شده است. همین ملک های زیبا و خوش ساخت در کنار دسترسی راحت باعث شده اند که قیمت ملک در گوهردشت در سال های اخیر تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

امروزه کلان شهر کرج بعد از تهران به عنوان بهترین محل سرمایه گذاری شناخته می شود و از طرفی کرج روستاها و شهرهای ویلایی بسیار زیادی در خود دارد و شما می توانید در کمترین زمان ممکن از طریق اتوبان های تهران – کرج و کرج – قزوین به این روستاها راه پیدا کنید. ما در ادامه می خواهیم گوهردشت کرج را از تمام جهات از جمله میزان رفت و آمد,آینده سرمایه گذاری,مناطق اطراف و مراکز خرید را بررسی کنیم تا شما دوستان عزیز بتوانید با دید بهتری خرید ملکتان را انجام دهید.

گوهردشت,دسترسی راحت به تمام نقاط کرج

یکی از بزرگ ترین مزیت های گوهردشت این است که شما می توانید از اینجا به تمام نقاط کرج یا حتی تهران دسترسی داشته باشید.خیابان اصلی گوهردشت دارای 26 خیابان در دو طرف خود می باشد که اغلب این واحدها مسکونی هستند و در بین آنها چندین مغازه هم وجود دارد.

دسترسی های گوهردشت کرج

اگر به نقشه بالا توجه داشته باشید,متوجه خواهید شد که شما از فلکه اول تقریبا به تمام نقاط کرج دسترسی خواهید داشت.به هر حال اگر به دنبال یک محل مناسب برای زندگی هستید که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن به نقاط مختلف برسید,پیشنهاد ما گوهردشت کرج می باشد.البته باید به این مورد هم توجه داشته باشید که خیابان اصلی گوهردشت در تمام طول روز به ویژه شب ها ترافیک نسبتا سنگینی دارد و ممکن است این مورد برای شما آزار دهنده باشد.

اگر هم می خواهید به گوهردشت کرج برسید تنها کافیست از یکی از خیابان های بلوار رستاخیز وارد شوید یا اینکه بلوار مطهری را انتخاب کنید که از فلکه اول سر در می آورد.به هر حال امروزه تمام افرادی که ساکن کرج هستند گوهردشت را به عنوان یک محل عالی برای سرمایه گذاری و زندگی می دانند و شما برای اجاره یا فروش ملک به هیچ عنوان به مشکلی برخورد نمی کنید.

ساختمان ها و مراکز گوهردشت

گوهردشت در خود فروشگاه ها و ساختمان های بسیار زیاد و مهمی دارد که ما در ادامه می خواهیم چند تا از آنها را معرفی کنیم.برای مثال نیکامال و پاساژ ساویز کرج جزو شلوغ ترین و پاتوق ترین نقاط کرج هستند که همه شبه جوان ها برای تفریح به این نقاط می آیند.

برج نیکامال کرج

برج نیکامال که در بخش جنوبی فلکه اول گوهردشت قرار گرفته است بیش از 24 طبقه دارد و تمام این طبقات در زمینی به مساحت 2082 متر مربع ساخته شده اند.در برج نیکامال فروشگاه ها و مراکز تفریحی بسیار زیادی هستند که شما می توانید برای خرید یا گردش یکی از آنها را انتخاب کنید. اگر علاقه زیادی به بازی های ویدیویی دارید می توانید از گیم سنتر نیکامال کمک بگیرید که دستگاه های بروز با قیمتی مناسبی دارد.

برج نیکامال گوهردشت

اگر هم دوست دارید با همسر یا دوست خود فروشگاه گردی کنید,نیکامال دارای مغازه های زیادی است که اغلب آنها لباس های زنانه می باشند و قیمت بسیار مناسب تری نسبت به پاساژهای تهران دارند.همچنین نیکامال دارای یک پارکینگ اختصاصی می باشد که شما می توانید با هزینه 10 الی 100 هزار تومانی خودروی خود را تا هر زمان که دوست داشتید در آن تنگهداری کنید.

چچلاس گوهردشت

یکی دیگر از پاساژهایی که همه روزه پذیرای افراد زیادی می باشد و شهرت بالایی هم دارد,چچلاس گوهردشت می باشد.این مرکز خرید به نسبت نیکامال بسیار کوچک تر می باشد و در ابتدای خیابان دوم قرار دارد و اغلب مغازه های آن فروشگاه های لباس و طلا فروشی می باشد.

مرکز خرید چچلاس

به این مورد توجه داشته باشید که به دلیل پاخور بسیار بالا و البته قدیمی بودن پاساژ چچلاس به نسبت سایر پاساژها,قیمت ملک های این پاساژ بسیار بالا بوده و شما نمی توانید حتی با بودجه 10 میلیاردی یک مغازه کوچک در اینجا خریداری کنید.اما اگر در زمینه لباس فعالیت زیادی داشته اید می توانید چچلاس را به عنوان یکی از شعب خود انتخاب کنید و قطعا هم موفق می شوید.

سینما ساویز

سینما ساویر در حال حاظر یکی از قدیمی ترین و البته بهترین سینماها شهر کرج محسوب می شود که درون پاساژ ساویز قرار دارد. در کنار این سینما شما می توانید از فروشگاه های لباس و مواد غذایی داخل پاساژ هم استفاده کنید که البته قیمت این فروشگاه ها به نسبت بسیاری از فروشگاه های دیگر پایین می باشد.

پارک های گوهردشت

گوهردشت در خود یک پارک بسیار مشهور با نام پاک ششم دارد که در تمام طول روز شلوغ می باشد.البته در اطراف خیابان های فرعی گوهردشت که به سمت ملکشاه راه دارند نیز می توانید چندین فضای سبز کوچک پیدا کنید که همگی باعث ایجاد یک هوای بهتر و البته جایی برای استراحت به شما می دهند.به هر حال اگر علاقه زیادی به پیاده روی یا ورزش دارید,پارک ها و باشگاه های گوهردشت می توانند مکان مناسبی برای شما عزیزان باشند.

البته باید به این مورد اشاره کنیم که امروزه پارک های گوهردشت و ملکشاه مملو از جوان ها هستند و به همین خاطر ممکن است چندان برای خانواده ها یا افراد مسن,مناسب نباشند.

دانشگاه آزاد گوهردشت کرج

دانشگاه آزاد کرج (گوهردشت)

دانشگاه آزاد کرج برای اولین بار در سال 1363 کار خود را شروع کرد و امروزه بیش از 45000 دانشجو و بیش از 600 استاد در خود دارد و می توان گفت که یکی از بزرگ ترین دانشگاه های کرج محسوب می شود.این دانشگاه در حال حاظر دارای 15 دانشکده مختلف می باشد و شما می توانید در اغلب رشته ها تحصیل کنید. مورد دیگر هم اینکه بسیاری از دانشجویان این دانشگاه بدون کنکور وارد شده اند و به نظر می رسد قبولی در اینجا بسیار ساده است.تمام دانشکده های اینجا به شرح زیر می باشند :

  1. ادبیات و زبان‌های خارجی
  2. الهیات
  3. بین‌الملل
  4. تربیت بدنی و علوم ورزشی
  5. تعلیم و تربیت اسلامی
  6. حقوق و علوم سیاسی
  7. مدیریت و حسابداری
  8. مهارت و کارآفرینی
  9. دامپزشکی
  10. علوم
  11. علوم پزشکی
  12. فنی و مهندسی
  13. کشاورزی و منابع طبیعی
  14. هوش مصنوعی (فنی‌ و مهندسی جدید)
  15. گروه مستقل معارف اسلامی

بررسی گوهردشت از لحاظ امکانات

کسانی که به دنبال خرید آپارتمان یا ملک در گوهردشت هستند می دانند که امکانات رفاهی و درمانی از جمله مهمترین مواردی می باشند که باید در نظر بگیرند.اما نکته مثبت در رابطه با گوهردشت این است که تقریبا هر مغازه ای که نیاز داشته باشید در فاصله کمتر از 5 دقیقه از شما قرار دارد. نکته مثبت دیگر هم اینکه دسترسی به کوچه های گوهردشت ساده بوده و شما می تواند پیاده هم خریدهای روزانه خود را انجام دهید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که گوهردشت مراکز درمانی و دامپزشکی های بسیار زیادی در خود دارد که یکی از قدیمی ترین آنها درمانگاه شفا می باشد.البته بسیاری از دندان پزشکان زبده شهر هم در خیابان اصلی گوهردشت مطب دارند و همین باعث شده است که خیال ساکنین از لحاظ دسترسی به پزشکان راحت باشد.



نظرات کاربران

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید
×  آگهی های من  ارسال آگهی جدید  پروفایل   پسندیده ها