دهکده ورزشی چهارباغ

معرفی دهکده ورزشی چهارباغ

همانطور که می دانید,چهارباغ یکی از مناطق زیبا و البته بزرگ استان البرز محسوب می شود که درونش روستاها و شهرک های بسیار زیادی وجود دارد.دهکده ورزشی یکی از مراکز تفریحی بسیار جذاب این منطقه می باشد که همه روزه پذیرای مسافرین بسیار زیادی از سراسر ایران می باشد.ما در این مقاله قصد داریم تا دهکده ورزشی چهارباغ را بررسی کنیم و ببینیم که چه امکاناتی در خود دارد و آیا محل مناسبی برای تفریح و استراحت است یا نه.

معرفی دهکده ورزشی چهارباغ

اگر به نام این دهکده توجه کرده باشید,متوجه خواهید شد که هدف از راه اندازی چنین مکانی پیشرفت در زمینه ورزش چهارباغ و فراهم کردن یک تفریح سالم برای ساکنین تهران و کرج می باشد.دهکده ورزشی به دلیل داشتن دسترسی بسیار راحت و البته آب و هوای مناسب توانسته توجه بسیاری از مردم تهران و کرج را به سمت خود جلب کند و از طرفی این دهکده کمک زیادی به پیشرفت چهارباغ و البته قیمت ملک در اینجا کرده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این دهکده ورزشی توسط یک فرد ورزشکار در سال 1372 به نام استاد بهداد تاسیس شد. در ابتدا تصمیم بر این گرفته شده بود که این دهکده ورزشی در شهر لندن ساخته شود اما با همکاری ارگان های دولتی این امتیاز به استان البرز رسید و تا به امروز بسیاری از مردم از امکانات جذاب این دهکده استفاده می کنند.این دهکده یک ملک خصوصی محسوب می شود که سازنده آن یعنی جناب بهداد از قهرمانان اسب سواری ایران می باشند و این مجموعه تماما با بودجه خودشان ساخته شده است.

معرفی استاد بهداد

اسماعیل بهداد که با نام استاد بهداد نیز شناخته می شود,دارای قهرمانی های متعدد در رشته ورزشی اسب سواری هستند که در البته در ورزش های دیگری هم مانند تنیس تا سطح قهرمانی پیش رفتند. این دوست عزیز در ابتدا می خواستند که یک زمین بسیار بزرگ 10 هکتاری در اطراف لندن خریداری کنند و سپس یک پارک ورزشی در آن بسازند که بعدها با صحبت های دوستانشان از این نظر منصرف شدند.

اسماعیل بهداد

با تلاش های فراوان آقای اسماعیل بهداد,دهکده ورزشی چهارباغ در مدت چند سال ساخته شد و توانست به یکی از قطب های گردشگری منطقه چهارباغ و استان البرز تبدیل شود.در حال حاظر بیش از 22 مجموعه ورزشی در این دهکده وجود دارد که تا به امروز تمام این بخش ها در حال فعالیت هستند و شما می توانید با هزینه اندک از این امکانات جذاب استفاده کنید.

امکانات دهکده ورزشی چهارباغ

اگر سری به سایت دهکده ورزشی به آدرس https://sportvillage.ir/ بزنید متوجه خواهید شد که چه امکاناتی در خود دارد.همچنین شما می توانید تمام امکانات این مجموعه را به شکل آنلاین رزرو کنید و با دوستان خود به ورزش بروید.به هر حال چند تا از مهمترین سالن ها و امکانات این مجموعه عبارتند از :

  • سالن استخر و سونای مجهز
  • باشگاه بدنسازی و تی آر ایکس
  • زمین تنس چند منظوره (برای فوتبال و بدمینتون)
  • سوارکاری با مربیان حرفه ای
  • زمین چمن طبیعی (فوتبال)
  • زمین خاکی برای فوتبال ساحلی یا هر ورزش دیگری (والیبال)

البته این موارد تنها برخی از امکانات این پارک ورزشی هستند و شما در اینجا مغازه ها و البته آپشن های بسیار بیشتری را خواهید دید.به هر حال اگر به دنبال محل مناسب برای تفریح آخر هفته هستید و زمان زیادی هم برای رانندگی ندارید می توانید همین فردا به دهکده ورزشی بیایید! دسترسی به این دهکده بسیار ساده بوده و شما می توانید در مدت 30 دقیقه از کرج و 90 دقیقه از تهران به اینجا برسید.برای رسیدن به اینجا باید از اتوبان کرج – قزوین خروجی کردان را بیایید و سپس تابلو دهکده ورزشی را می بینید.

دهکده ورزشی روی نقشه

شما می توانید در تصویر زیر این دهکده را به شکل زنده مشاهده کنید. البته با کلیک بر روی نقشه امکان دسترسی به مسیر از طریق اپلیکیشن های مسیریاب هم وجود دارد.

مطالب مرتبط

پ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره