شهرک طاوویسه

شهرک طاووسیه کرج

شهرک ها و مناطق روستایی بسیار زیادی در اطراف و تهران و کرج وجود دارند که آب و هوای اغلب آنها شباهت زیادی به یکدیگر دارند.یکی از بهترین مناطق برند که می توانید برای خرید ویلا اقدام کنید,شهرک طاوویسه کرج است که دسترسی بسیار راحت و البته آب و هوای عالی دارد که می توانید برای تفریح و استراحت آخر هفته با خانواده خود بروید.ما در این مقاله قصد داریم تا این شهرک را به طور کامل بررسی کنیم و ببینیم که اصلا در چه فاصله ای از کرج و تهران قرار گرفته و آیا مکان مناسبی برای سرمایه است است یا نه! پس تا انتها همراهمان باشید.

یکی از بزرگ ترین مزیت های طاوویسه نسبت به سایر نقاط این است که ویلاهای بسیار لوکس و بزرگی در آن ساخته شده و به همین خاطر به یکی از برندترین و بهترین شهرک های اطراف تهران برای سرمایه گذاری تبدیل شده.البته این محل امکانات و مزیت های بسیار بیشتری هم دارد که در ادامه تمام این موارد را به شما خواهیم گفت تا بتوانید با دیدی بهتر اقدام به خرید ویلا کنید.

شهرک طاوویسه کجاست؟

شهرک طاوویسه در امتداد اتوبان کرج – قزوین بوده که در کنارش یکی از مدرن ترین و بهترین شهرک های ویلایی ایران یعنی افشاریه قرار دارد.البته برای رسیدن به این شهرک روش های دیگری هم از جمله اتوبات تهران – کرج وجود دارد که دسترسی به آنجا را بسیار ساده کرده.کسانی که ساکن تهران هستند هم می دانند که در حال حاظر طاووسیه از لحاظ دسترسی و البته امکانات,جزو بهترین های استان البرز می باشد و روز به روز هم بر قیمت ملک های این نقطه افزوده می شود.

اگر به نقشه بالا دقت کنید,متوجه خواهید شد که شهرک طاووسیه در نزدیکی کردان جنوبی قرار دارد و به همین خاطر بسیاری از اهالی این مناطق,به آن شهرک طاوویسه کردان هم می گویند.به هر حال اگر به دنبال یک منطقه بکر و البته برند برای ساخت ویلا و سرمایه گذاری هستید,پیشنهاد ما این شهرک می باشد.

مزیت ها و امکانات شهرک طاوویسه

کسانی که به دنبال سرمایه گذاری و ساخت ویلا هستند,باید در ابتدا با مزایا و معایب محل مورد نظر اشنا باشند تا مبادا بعدها دچار ضرر شوند.البته بهتر است از همین ابتدا بگوییم که اگر بودجه کافی برای سرمایه گذاری در طاووسیه را دارید,بهتر است تردید نکنید و همین حالا با کارشناسان گروه بیاتونی تماس بگیرید.چرا که این شهرک بسیار برند بوده و به دلیل داشتن امکانات تکمیل به هیچ عنوان دچار افت قیمت یا پسرفت نمی شود. از جمله مهمترین مزیت های طاووسیه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • داشتن امکانات کافی از جمله آب,برق و گاز
  • زمین های سند دار با جواز ساخت
  • متراژهای مختلف برای خرید زمین
  • دسترسی بسیار ساده و نزدیکی به شهرهای تهران و کرج
  • برند بودن منطقه و امکان فروش یا اجاره سریع
  • داشتن مراکز خرید و امکانات رفاهی برای زندگی طولانی مدت
  • آب و هوای بسیار تمیز و خنک به خصوص در فصول گرما

متاسفانه برخی از مناطق ویلایی نشین امکانات زیادی از جمله سوپر مارکت,مراکز خرید لباس و خدماتی ندارند که همین باعث می شود افراد نتوانند زندگی راحتی در آن مناطق داشته باشند.اما طاووسیه به دلیل سرمایه گذاری های عظیمی که در خود دارد,یک محل عالی برای پایتخت نشین ها و کرجی های عزیز می باشد که می خواهند بدون رانندگی طولانی مدت به یک مکان عالی و خوش آب و هوا برسند.

آب و هوای شهرک طاووسیه

همانطور که گفته شد,این شهرک دقیقا در کنار کردان و شهرک افشاریه قرار دارد که هر دو از خوش آب و هوا ترین مناطق اطراف کرج و تهران به حساب می آیند.مزیت شهرک این است که همیشه دسترسی کامل به آب لوله کشی داشته و دیگر برای پر کردن استخر یا استفاده روزانه دچار مشکل نمی شود.البته بهتر است یک پمپ تصفیه آب قرار دهید تا املاح اضافه وارد بدن نشوند! از طرفی شهرک طاووسیه ساکنین زیادی ندارد و در اغلب روزهای سال خیابان های خلوتی دارد و ساکنین آنها که اغلب تهرانی هستند شاید ماهی یکبار برای تفریح به اینجا بیایند. به هر حال اگر به دنبال یک منطقه عالی هستید که بتوانید به راحتی در آن زندگی کنید و در فصول گرما هم قابل تحمل باشد (حتی بدون کولر),شهرک طاووسیه می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

آیا شهرک طاووسیه مکان خوبی برای سرمایه گذاری است؟

به طور کلی شهرک طاووسیه را می توانیم نزدیک ترین منطقه ویلایی نشین به شهر تهران و کرج در نظر بگیریم که امکانات و آب و هوای بسیار خوبی در خود دارد.از طرفی داشتن دسترسی راحت و برند بودن منطقه باعث شده است که سرمایه گذاران زیادی این منطقه را برای ساخت ویلا انتخاب کنند.مورد دیگر هم اینکه قیمت ملک در طاووسیه به دلیل پیشرفت سریعی که دارد,بسیار بیشتر از سایر مناطق از جمله زکی آباد و روستای رمنده بوده و ما این شهرک را به کسانی پیشنهاد می کنیم که بودجه به نسبت زیادی دارند.

توجه داشته باشید که برای ساخت یا خرید ویلا در این شهرک باید حداقل 5 الی 10 میلیارد تومان سرمایه داشته باشید.البته متراژ زمین و ویلاهای طاووسیه به نسبت بالا بوده و از طرفی به دلیل برند بودن,نمی توانید زمین های ارزان تر پیدا کنید مگر اینکه مالک نیاز به پول داشته باشد و ملک را زیر قیمت به فروش برساند.

مطالب مرتبط

پ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره