بهترین املاک های کرج

بهترین املاک های کرج در سال 1403

همانطور که می دانید در کرج مشاورین املاک بسیار زیادی در حال فعالیت هستند که برخی از این دوستان تجربه کافی در این زمینه را ندارند و این باعث ضرر و زیان به شما می شود.ما هم تصمیم گرفتیم تا بزرگ ترین و البته بهترین املاک های کرج را معرفی کنیم تا شما بتوانید یک معامله امن و پرسود داشته باشید.توجه داشته باشید که ما با عنوان برند بیاتونی در حال حاظر یکی از بزرگ ترین هلدینگ های ملک کرج هستیم که می توانیم شما را در پیدا کردن هر نوع ملکی در هر جایی از این شهر یاری کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با املاک های دیگر در ادامه مقاله همراهمان باشید.

معرفی بهترین هلدنیگ املاک کرج – هلدینگ بیاتونی (صاب ملکی)

 

معرفی هلدینگ بیاتونی
هلدینگ املاک بیاتونی با داشتن سه شعبه در چهارباغ,سه راه گوهردشت و دفتر مرکزی می تواند هر ملکی با هر بودجه ای که دارید برای شما فراهم کند.توجه داشته باشید که این هلدینگ تمام بخش های شهر کرج را پوشش می دهد و بیشترین تعداد فایل های خاص را در سطح شهر دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همین حالا با کارشناسان هلدینگ تماس حاصل فرمایید.

تماس با هلدینگ املاک بیاتونی

اگر شما هم به دنبال یک شرکت ثبت شده با بیشترین تعداد فایل و کادری مجرب دارید تا بتوانید تمام کارهای مرتبط با خرید و فروش خودتان را انجام دهید,بهتر است همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید. در حال حاظر تعداد زیادی فایل موجود می باشد که شما در هیچ یک از املاک های شهر نخواهید دید و این موارد یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری به حساب می آیند.

شماره تماس و آدرس بهترین املاک های کرج

 

چطور باید یک معامله امن داشته باشیم؟

خب اکنون با بهترین مشاورین املاک کرج آشنا شده اید,بهتر است بدانید که بسیاری از شعب ملکی که در حال فعالیت هستند هیچ دفتر ثبت شده ای ندارند و ممکن است شما بعد از معامله متوجه چنین موردی شوید.به همین خاطر است که همیشه می گوییم باید با یک شرکت یا املاک ثبت شده با تمام مجوزها کار کنید که مبادا سرتان کلاه برود.البته در شهر کرج شما می توانید در هر کوچه و خیابانی حداقل یک دفتر املاک پیدا کنید که تفاوت آنها با هلدینگ های بزرگ این است که تنوع زیادی ندارند و از طرفی شما نمی توانید در هر نقطه ای از شهر ملک خریداری کنید. اما برخی از شرکت ها و هلدینگ ها به شکلی کار می کنند که تقریبا هر نوع فایلی در هر کجای شهر دارند.

قبل از هر هر معامله هم بهتر است مشاور مورد نظر را کامل بررسی کنید تا ببینید که آیا صلاحیت کافی برای این کار را دارد یا نه.از طرفی بسیاری از دوستان یک سری فایل هایی با قیمت های بسیار پایین و غیر معقول در دیوار و سایر سایت ها قرار می دهند تا شما زنگ بزنید و فایل های اصلی را معرفی کنند.اگر متوجه چنین موردی شدید حتما محل مورد نظر را ترک کنید چرا که شخصی اگر نتواند از همان ابتدا صداقت داشته باشد قطعا در ادامه هم نخواهد داشت.

مشاورین املاک به چند دسته تقسیم می شوند؟

شاید در ابتدا تصور کنید که مشاورین املاک کرج و تهران یا در کل شهرهای بزرگ برای هر دو طرف معالمه یعنی خریدار و فروشنده,مستاجر و موجر کار می کنند که باید بگوییم این طرز فکر کاملا اشتباست.گاهی مواقع ممکن است شما از یک مشاور بخواهید که برای شما فایل های خوش قیمت پیدا کند تا بتوانید با قیمت بسیار بهتر بفروشید. به هر حال اغلب املاک های بزرگ کشور می توانند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و تنها باید دسترسی کافی به فایل مناطق مختلف داشته باشند.

از مشاور املاک باید چه خدماتی بگیریم؟

یک هلدینگ یا املاک باید بهترین فایل ممکن را بدون بالا بود به شما معرفی کند و اینطور نباشد که ملک مورد نظر را با قیمت بسیار بیشتر از عرف بازار به شما بفروشد.شما می توانید در صورت بروز چنین مشکلی با تعزیرات همکاری داشته باشید و یک شکوایه علیه شرکت مورد نظر صادر کنید. مشاور املاک شما باید اطلاعات کافی از قیمت ها و شرایط زندگی در محل مورد نظر داشته باشد و تنها به فروختن یا اجاره دادن فایل فکر نکند.

مطالب مرتبط

پ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره