رمنده کرج

روستای رمنده کرج

شاید بسیاری از شما دوستانی که دارید این مقاله را می خوانید,تا به حال نام روستای رمنده کرج را نشنیده باشید و تصور کنید که اصلا جای مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید ویلا نیست.اما ما قصد داریم تا با توضیحات تکمیلی و معرفی آن نظر شما را به طور کامل در رابطه با این نقطه از شهر کرج تغییر دهیم.توجه داشته باشید که این روستا در حال حاظر به دلیل داشتن منابع کافی و البته قیمت بسیار پایین می تواند یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری و کسب درامد از طریق ویلاسازی باشد که متاسفانه بسیاری از ما نام آن را تا به حال نشنیده ایم.

روستای رمنده کرج کجاست؟

روستای رمنده را می توانیم بخشی از سهیلیه و از توابع چهارباغ در نظر بگیریم که در فاصله بسیار اندکی از شهرک زعفرانیه قرار گرفته است.این روستا را معمولا با میوه های بسیار مرغوب و باغات زیادش می شناسند و همین باعث شده است که بسیاری از افراد این نقطه را برای باغداری و کشاورزی خود انتخاب کنند.

یکی از بزرگ ترین مزیت های این روستا نزدیکی اش به شهرهای تهران و کرج می باشد و به همین خاطر است که بسیاری از افراد برای تفریح این محل را انتخاب می کنند.در حال حاظر فاصله رمنده تا شهر کرج چیزی در حدود نیم ساعت بوده و از تهران حدود 1 ساعت و 30 دقیقه راه می باشد.البته این فاصله در روزهای پر ترافیک ممکن است کمی بیشتر شود که عادیست.

به هر حال اگر به دنبال روستایی خوش آب و هوا با طبیعتی بکر هستید که در حال حاظر ساخت و ساز زیادی درش وجود نداشته باشد,پیشنهاد ما رمنده کرج است.البته باید به این نکته اشاره کنیم که امروزه بسیاری از سرمایه گذاران این محل را به دلیل نزدیکی و همچنین قیمت پایینی که دارد برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند و شما هم می توانید یکی از همین افراد باشید.

وضعیت آب و هوای روستای رمنده

همانطور که گفته شد,رمنده جزوی از سهیلیه کرج محسوب می شود و به همین خاطر از نظر آب و هوایی و همچنین پوشش گیاهی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.این روستا به هیچ عنوان مشکل آب نداشته و به همین خاطر می توانید باغ های میوه بسیاری را در آن مشاهده کنید که همین باغ ها باعث ایجاد آب و هوای بسیار تمیز و خوشبو در این منطقه شده اند.

همین آب و هوای بسیار عالی و نداشتن جمعیت زیاد باعث شده که پوشش گیاهی روستای رمنده در طی سالیان سال بهبود پیدا کند و روز به روز بر قیمت ملک هایش افزوده شود.نکته مهم این است که در حال حاظر جمعیت این روستا بسیار کم بوده و شما به هیچ عنوان آلودگی یا ترافیک در آن نخواهید دید.

امکانات روستای رمنده

شاید شما هم به این فکر کنید که روستای رمنده امکاناتی ندارد و در حقیقت یک جای مرده محسوب می شود! اما بهتر است بدانید که این روستا امکانات زیر را در خود جای داده است :

  • آب,برق و گاز شهری که به تمامی ملک های رسیده است.
  • مسجد جامع که البته در چند سال گذشته یک سانحه آتش سوزی در آن رخ داد.
  • یک مدرسه نوساز با حدود 10 کلاس که تمام کودکان و نوجوانان بتوانند به تحصیل بپردازند.
  • زمین فوتبال بزرگ که در نزدیکی دهیاری قرار گرفته است.
  • مسیرهای اسفالت شده.

خرید ویلا و سرمایه گذاری در رمنده کرج

اگر به دنبال خرید ویلا در نزدیک کرج و تهران هستید و از طرفی بودجه زیادی هم برای این کار ندارید,بهتر است نگاهی به این روستا داشته باشید.همانطور که گفته شد این منطقه دارای امکانات کامل آب,برق و گاز بوده و شما برای ساخت و اجاره ویلا به هیچ عنوان به مشکل بر نخواهید خورد.همچنین به دلیل داشتن منابع آب کافی,امکان احداث استخر در اینجا وجود دارد که یکی از مهمترین معیارهای هر ویلایی محسوب می شود.

قیمت ویلا در روستای رمنده باتوجه به کیفیت ساخت و محلی که قرار گرفته است از حدود 1.5 الی 2 میلیارد شروع می شود که به نسبت سایر نقاط بسیار ارزان تر است.برای خرید ویلا در رمنده می توانید همین حالا با کارشناسان گروه بیاتونی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان خود استفاده کنید. کسانی که هم که علاقه زیادی به خرید مستقیم ویلا ندارند می توانند یک زمین قواره کوچک در اینجا برای خود تهیه کنند و شروع به ساخت ویلای مد نظرشان کنند (دسترسی کافی به مصالح و راه ها برای انتقال دارید و نیازی به پرداخت هزینه اضافه برای حمل نمی باشد).

 

مطالب مرتبط

پ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره